SuperStep

Perakende Sektörünün Öncülerinden Eren Holding, SuperStep, Lacoste, Nautica ve G-Star Raw Mağazalarında iDisplay Çözümlerini Tercih Ediyor

PROJE GÖRSELLERİ

Artwall Süperstep (2)

PROJE DETAYLARI

Farklı sektörlerdeki başarısını perakende alanında da sürdürmek isteyen Eren Grubu, 1990 yılında dünyaca ünlü Fransız Devanlay Grubu ortaklığı ile Devanlay – Eren Tekstil Sanayi ve Ticaret A.Ş’yi kurdu. Şirket, Lacoste ürünlerinin lisanslı üretimini yaparken, aynı yıl kurulan Er-De Pazarlama A.Ş. ise bu ürünlerin dağıtımını yapmaya başladı. Eren Perakende’nin temellerinin atılmasını sağlayan bu işbirliği, aynı zamanda sektörde de yeni bir dönemin başlangıcı olarak kabul edildi.

Eren Perakende, 2012 yılında önemli bir kararla çok markalı ayakkabı zinciri olan SuperStep konseptini hayata geçirerek, tüketicilere birçok dünya markasına aynı çatı altında ulaşma kolaylığını sundu. Yine 2012 yılında, G-Star Raw’ın distribütörlük haklarını da alarak dünya markalarıyla birlikteliğine devam etti. 2013 yılında ünlü Amerikan markası Nautica ile anlaşan Eren, bugün markanın Rusya, Ukrayna ve CIS ülkelerindeki operasyonunu da yürütüyor. Benzer şekilde, Fransız markası Lacoste, 1991’den beri Türkiye’de, 2005’ten itibaren ise Rusya ve BDT ülkelerinde Eren tarafından temsil ediliyor.

Bugün, 25 yıllık tecrübesi, 300’e yakın mağazası ve 20 ülkede 1000’in üzerinde satış noktasıyla Eren Perakende; sektördeki yatırımlarına ve kararlı ilerleyişine devam ediyor.

PROJE RAPORU

Hedef

SuperStep mağazalarının yüksek enerjisini yansıtan yüksek parlaklık ve çözünürlükte ekranlar ile SuperStep kurumsal yayınını yapılabilmesi hedeflendi. Kurumsal yayın aracılığıyla, SuperStep bünyesinde bulunan dünya markalarının çeşitli ürünlerinin müşterilere tanıtılması ve mağaza konseptinin yenilenmesiyle müşterilerdeki marka algısının pekiştirilmesi amaçlandı.

Çözüm

Özel imalat ince kenarlı, yüksek çözünürlüklü ve parlak VideoWall ekranlarının, SuperStep’in yüksek enerjisini yansıtır bir şekilde bir araya getirilmesiyle kurumsal yayın yapılan iDisplay ArtWall çözümü oluşturuldu. Bu çözüm ile istenen içeriğin istenen zamanlama ile yayımlanmasına imkan verildi. Tek merkezden gerçekleştirilen içerik yönetimi ile her mağazada aynı anda aynı içeriklerin yayımlanması sağlandı.

Fayda

  • iDisplay Artwall çözümünden yararlanılan mağazalarda SuperStep bünyesinde bulunan dünya markalarının çeşitli ürünlerinin tanıtıldığı içeriklerden oluşan kurumsal yayın gerçekleştirilebilir oldu.

  • SuperStep mağazalarına uygulanan ArtWall çözümlerinin dinamik ve enerjik yapıları sayesinde mekanlar hareket kazandı, SuperStep’in müşterilerindeki marka algısı güçlendirilmiş oldu.

  • Aynı içeriklerin aynı zamanlama ile yayımlanması sonucu SuperStep’in profesyonel kurumsallığı pekiştirildi.

  • Kullanılmayan boş bir duvar ArtWall ile müşterilerin ilgisini çekecek bir alana dönüştürüldü.
  • Güçlü bir donanım ve ihtiyaca yönelik özelleştirilmiş bir yazılım devreye alındı.

  • Yüksek çözünürlüklü parlak ekranlarda yayımlanan içeriklerin hem daha profesyonel bir görünüm kazanması hem de kullanıcılar tarafından çok daha fark edilebilir olması sağlandı.

  • Basılı afiş kullanımı sonucunda ortaya çıkan matbaa masraf yükü son buldu.

P&G
Nautica
BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN