L’Oréal GROUP
L’Oréal Yeni Markası NYX Cosmetics Mağazaları’nda iDisplay’i Tercih Etti
PROJE GÖRSELLERİ
PROJE DETAYLARI
L’Oréal Group Dünyanın en büyük kozmetik ve güzellik şirketidir. L’Oréal Kiehl’s, Maybelline, Vichy, Garnier, Helena Rubinstein, Lancome, Ralph Lauren, Giorgio Armani Parfums, Biotherm, Cacharel, Kerastase, La Roche Posay gibi orta-üst sınıf için yapılmış olan markaları da bünyesinde bulundur. İsviçre çikolata firması Nestlé, bu şirketin en büyük 2. ortağıdır. Brand Finance’in düzenlemiş olduğu en iyi 50 kozmetik markası listesinde 2.sıradadır.
L’Oréal ilaç alanındaki hedeflerini sürdürmek için 1973 yılında Synthelabo’yu satın aldı. Synthelabo Sanofi-Synthelabo olmak için 1999 yılında Sanofi ile birleşti. Sanofi-Synthelabo Sanofi-Aventis olmak için 2004 yılında Aventis ile birleşti.
17 Mart 2006 tarihinde, L’Oréal 652.000.000 £ ödeyerek kozmetik firması The Body Shop’u satın aldı.
Bünyesine katılan bir diğer marka NYX Cosmetics ise Los Angeles’ta 1999 yılında girişimci Toni Ko tarafından uygun fiyatlı, kaliteli ve trendlere öncülük edecek profesyonel bir makyaj markası yaratma vizyonu ile doğdu. NYX kısa zamanda Amerika’nın en hızlı büyüyen renkli kozmetik markalarından biri haline geldi.
L’Oréal Türkiye, İstanbul Bağdat Caddesi’nde yeni açtığı NYX Cosmetics Mağazası için profesyonel görüntüleme çözümleri için diğer markalarında olduğu gibi yine iDisplay ile çalışmaya devam etti.
PROJE RAPORU
Afiş ve posterlerin yerini ekranların alması ile dijital bir mağaza ortamı yaratılması hedeflendi. Mağaza önünden geçen kişilerin dikkatinin çekilerek mağaza içine yönlendirilmesi, içeride alışveriş yapan müşterilere ise parlak ve canlı görüntü veren ekranlarla rengarenk ürünlerin tanıtılması hedeflendi.
Mağaza içi ürün tanıtımları için oldukça parlak görüntüler veren yatay ekranlar, dışarıdaki ziyaretçilere tanıtım yapabilmek için ise gün ışığında bile canlı ve parlak görüntüler veren 2.500 nitts 75” özel dikey ekranlar konumlandırıldı.
- Proje kapsamında mağaza vitrinlerinde dikey ekranlar kullanılarak güçlü ve son derece dikkat çekici dijital yayın alanları elde edildi.
- Mağaza içinde ise kullanılan yatay ekranlar ise mağaza ziyaretçilerine baktıkları her noktada çok canlı renklerin olduğu, etkileyici ve keyifli bir ortamda alışveriş deneyimi sunuldu.