Digital signage sistemlerinin çevre dostu olduğundan emin değil misiniz? Belki bu makale aklınızdaki soru işaretlerini ortadan kaldırmanıza yardımcı olur. Basılı materyal reklamlarından digital reklamlara geçiş yapmayı düşünüyorsunuz. Halihazırda, çevrimiçi platformlara adım atmış durumdasınız, ama asıl probleminiz, ana caddelerde veya alışveriş merkezlerinde vakit geçirmeyi seven müşteri kitlesine ulaşmakta zorluk çekiyor olmanız. Bu amaçta kullandığınız tek yol, poster ve devasa billboard kullanmak mı? Biliyorsunuz ki bu tür basılı materyaller için çok büyük miktarlarda kağıt gerekiyor ve bu durum ciddi oranda israfa neden oluyor.
Çözüm olarak Digital signage’ı düşündünüz ve bir “itiraz listesi hazırladınız”. Listeniz muhtemelen aşağıdaki gibi gözüküyordur: