Vodafone Mağaza

Vodafone Mağazalarındaki Dijital Dönüşüm ve Kurumsal İletişim Operasyonunda Netaş & iDisplay İşbirliği

PROJE GÖRSELLERİ

Vodafone Shop 3

PROJE DETAYLARI

Bugün dünya çapında 400 milyondan fazla insanın iletişim ihtiyacına çözüm üreten, 30 ülkede faaliyet gösteren bir dünya markasına dönüşen Vodafone, yenilikleri ile müşterilerine farklılık katarak öncülük ediyor. Teknolojiyi her alanda kullanıp hizmet ve çözümlerine entegre eden Vodafone, kurumsal iletişimini ve hizmet verdiği her noktayı dijitalleştirmek için kendisine bu alanda yenilikçi ve güvenilir çözümler sunan teknoloji tedarikçileri Netaş & iDisplay iş ortaklığı ile çalışmayı seçti.

Proje kapsamında; Türkiye’deki 1200’ün üzerinde Vodafone Shop’un dijital dönüşümü, binlerce ekranın tek çatı altında PlatPlay digital signage yazılımı ile merkezi yönetimi, Vodafone Genel Müdürlük binasında kurum içi iletişimde önemli rolü olan kurumsal TV yayını, konferans salonları ve scada odalarındaki VideoWall çözümleri, kurum içi yönlendirme ve bilgilendirme alanlarındaki tüm Digital Signage uygulamaları gerçekleştirildi.

PROJE RAPORU

Hedef

Teknolojik bir alt yapı sağlanması, afiş ve posterlerin yerine dijital ekranların konumlandırılarak operasyonel kolaylık sağlanması ve binlerce mağazanın tek merkezden, uzak erişim yolu ile yönetilmesi, kesintisiz ve hızlı çözümler üretilmesi hedeflendi.

Çözüm

Mağaza içlerinde kasa arkasında videowall sistemleri ya da 65 ekran çözümleri, vitrinlerde 46” ya da 75” parlaklıği yüksek ekranlar konumlandırılmış olup, belirli şubelerde vitrinlerde özel LED uygulaması, belirli şubelerde ise çok satanlar masasının üzerinde Kanopi LED uygulaması yapılmıştır.

Türkiye genelinde konumlandırılan 3000’ in üzerinde profesyonel ekranın kurulumları ve bu ekranların içerik yönetimleri, uzaktan izlemeleri, teknik destekleri iDisplay ekibi tarafından yapılmaktadır.

Fayda

  • İçeriklerin tek merkezden yönetilebilmesi ile etkin bir kurumsal iletişim platformu oluşturulmuş; duyuru ve kampanyaların anlık güncellenmesi mümkün olmuştur.

  • Mağaza içinde farklı alanlarda farklı amaçlarla kullanılan ekranlar ile müşterilere pek çok deneyimin aynı çatı altında sunulduğu Vodafone Shoplarda, özelleştirilmiş içeriklerle birlikte ürün ve hizmetlerinin en etkili şekilde duyurulması, ilgi çekici alanlara dönüştürülmesi mümkün oldu.

  • Marka değerine yakışan yenilenme ile müşterileriyle kesintisiz bir iletişim platformu oluşturan Vodafone hedeflediği pazarlama stratejilerini hayata geçirebildiği bir alan kazanmış oldu.

Garanti BBVA
Döhler Gıda
BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN