Nautica
Perakende Sektörünün Öncülerinden Eren Holding, Nautica, Lacoste, SuperStep ve G-Star Raw Mağazalarında iDisplay Çözümlerini Tercih Ediyor
PROJE GÖRSELLERİ
PROJE DETAYLARI
Farklı sektörlerdeki başarısını perakende alanında da sürdürmek isteyen Eren Grubu, 1990 yılında dünyaca ünlü Fransız Devanlay Grubu ortaklığı ile Devanlay – Eren Tekstil Sanayi ve Ticaret A.Ş’yi kurdu. Şirket, Lacoste ürünlerinin lisanslı üretimini yaparken, aynı yıl kurulan Er-De Pazarlama A.Ş. ise bu ürünlerin dağıtımını yapmaya başladı. Eren Perakende’nin temellerinin atılmasını sağlayan bu işbirliği, aynı zamanda sektörde de yeni bir dönemin başlangıcı olarak kabul edildi.
Eren Perakende, 2012 yılında önemli bir kararla çok markalı ayakkabı zinciri olan SuperStep konseptini hayata geçirerek, tüketicilere birçok dünya markasına aynı çatı altında ulaşma kolaylığını sundu. Yine 2012 yılında, G-Star Raw’ın distribütörlük haklarını da alarak dünya markalarıyla birlikteliğine devam etti. 2013 yılında ünlü Amerikan markası Nautica ile anlaşan Eren, bugün markanın Rusya, Ukrayna ve CIS ülkelerindeki operasyonunu da yürütüyor. Benzer şekilde, Fransız markası Lacoste, 1991’den beri Türkiye’de, 2005’ten itibaren ise Rusya ve BDT ülkelerinde Eren tarafından temsil ediliyor.
Bugün, 25 yıllık tecrübesi, 300’e yakın mağazası ve 20 ülkede 1000’in üzerinde satış noktasıyla Eren Perakende; sektördeki yatırımlarına ve kararlı ilerleyişine devam ediyor.
PROJE RAPORU
Nautica’nın su ve deniz konseptini mağazalarında daha hissedilebilir olması ve ürün – marka temasının müşteriler tarafından çok daha net bir şekilde içselleştirilebilmesi hedeflendi. Mağaza içinde konumlandırılacak VideoWall çözümleri ile kurumsal yayının yapılabilmesi ve marka değerinin hissedilebilirliğinin artırılması amaçlandı.
Özel imalat ince kenarlı, yüksek çözünürlüklü ve parlak VideoWall ekranlarının bir araya getirilmesiyle kurumsal yayın yapılan iDisplay VideoWall çözümü oluşturuldu. Bu çözüm ile istenen içeriğin istenen zamanlama ile yayımlanmasına imkan verildi. Tek merkezden gerçekleştirilen içerik yönetimi ile her mağazada aynı anda aynı içeriklerin yayımlanması sağlandı.
-
iDisplay VideoWall çözümünden yararlanılan mağazalarda müşterilere yönelik marka değerini ön plana çıkaran kurumsal yayın gerçekleştirilebilir oldu.
-
Aynı içeriklerin aynı zamanlama ile yayımlanması sonucu Nautica’nın profesyonel kurumsallığı güçlendirildi.
-
Mağaza içinde VideoWall çözümleri ile yayımlanan su ve deniz konsepti üzerine şekillendirilen içerikler sayesinde mağaza ile marka bütünleştirildi.
-
Güçlü bir donanım ve ihtiyaca yönelik özelleştirilmiş bir yazılım devreye alındı.
-
Yüksek çözünürlüklü parlak ekranlarda yayımlanan içeriklerin hem daha profesyonel bir görünüm kazanması hem de kullanıcılar tarafından çok daha fark edilebilir olması sağlandı.
-
Basılı afiş kullanımı sonucunda ortaya çıkan matbaa masraf yükü son buldu.