LANCOME

iDisplay, İstanbul Bağdat Caddesi’nde Açılan Avrupa’nın ilk ve tek Lancome Mağazası’nın Duvarlarını Ekranlarla Süsledi

PROJE GÖRSELLERİ

lancome

PROJE DETAYLARI

L’Oréal Group Dünyanın en büyük kozmetik ve güzellik şirketidir. L’Oréal Kiehl’s, MaybellineVichyGarnierHelena RubinsteinLancomeRalph LaurenGiorgio Armani Parfums, Biotherm, CacharelKerastaseLa Roche Posay gibi orta-üst sınıf için yapılmış olan markaları da bünyesinde bulundur. İsviçre çikolata firması Nestlé, bu şirketin en büyük 2. ortağıdır. Brand Finance’in düzenlemiş olduğu en iyi 50 kozmetik markası listesinde 2.sıradadır.

L’Oréal ilaç alanındaki hedeflerini sürdürmek için 1973 yılında Synthelabo’yu satın aldı. Synthelabo Sanofi-Synthelabo olmak için 1999 yılında Sanofi ile birleşti. Sanofi-Synthelabo Sanofi-Aventis olmak için 2004 yılında Aventis ile birleşti.

17 Mart 2006 tarihinde, L’Oréal 652.000.000 £ ödeyerek kozmetik firması The Body Shop’u satın aldı. Şirketin şu an ki sahibi Liliane Bettencourt’dur.

L’Oréal Türkiye, İstanbul Bağdat Caddesi’nde yeni açtığı Lancome Mağazası için iDisplay’in danışmalığını ve uygulamasını yürüttüğü proje ile duvarlarını posterler yerine dijital ekranlar ile kapladı

PROJE RAPORU

Hedef

Mağaza duvarlarını kaplayan ekranlar ile büyüleyici bir ortamda alışveriş deneyimi sunulması hedeflendi.

Çözüm

L’Oréal Türkiye, İstanbul Bağdat Caddesi’nde yeni açtığı Lancome Mağazası için iDisplay’in danışmalığını ve uygulamasını yürüttüğü proje ile duvarlarını posterler yerine dijital ekranlar ile kapladı.

Proje kapsamında mağazada kullanılan 52 adet profesyonel ekran ile güçlü ve son derece etkileyici bir show alanı oluşturuldu. Kurulan sistem ile ekranların hem donanımları hem de tüm içerikleri tek bir merkezden yönetilmektedir.

Globalden bildirilen mağaza konseptine göre tüm ekranlarda aynı anda aynı içerik yayınlanarak ziyaretçilere büyüleyici bir ortamda alışveriş deneyimi sunuluyor.

Fayda

  •  Mağazaya giriş yapan ya da cadde önünden geçen Müşteri ve ziyaretçilere eşsiz bir ortamda alışveriş deneyimi sunuldu.
  • Duvarları kaplayan ekranlar insanları mağazanın içine çekti, tüm ekranlarda senkron görüntüler yayınlanması mağaza konsepti yaratma açısından markaya elverişli bir ortam sunmuş oldu.
  •  Günümüz koşullarına uygun modern ve teknolojik bir ortam hazırlanmış oldu.
Şişecam
L’Oréal Group
BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN