Garanti BBVA

Garanti BBVA Şubelerinde Yenilikçi iDisplay Çözümleri

PROJE GÖRSELLERİ

Img 7749

PROJE DETAYLARI

1946 yılında Ankara’da kurulan Garanti Bankası, 31 Mart 2019 tarihi itibarıyla 423 milyar Türk Lirası’nı aşan konsolide aktif büyüklüğü ile Türkiye’nin en büyük ikinci özel bankası konumundadır. Garanti 2010 yılından bu yana ana hissedarı BBVA ile yaratılan sinerjiyle Türkiye ekonomisine değer katmaktadır. Banka, Haziran 2019 tarihinden itibaren  faaliyetlerini “Garanti BBVA” markasıyla sürdürmektedir.

31 Mart 2019 itibarıyla yurt içinde 922 şube, Kıbrıs’ta yedi, Malta’da bir olmak üzere yurt dışında sekiz şube, Düsseldorf ve Şangay’da birer temsilcilikten oluşan yaygın bir dağıtım ağı ve 18,295 çalışanıyla 16,7 milyon müşterisinin her türlü finansal ihtiyacına cevap veriyor. En son teknolojik altyapıya sahip 5,197 ATM, ödüllü Çağrı Merkezi, internet, mobil ve sosyal bankacılık platformlarıyla tüm kanallarda kesintisiz bir deneyim ve bütünleşik kanal kolaylığı sunmaktadır.

PROJE RAPORU

Hedef

Garanti Bankası’nın şube yenileme konsepti kapsamında, belirli şubelerinde halihazırda kullanılan videowall ekranlarının daha güncel teknolojiye sahip yüksek çözünürlükte, daha ince kenarlı ekranlar ile değiştirilmesi ve bununla beraber tüm şubelere endüstriyel ekranlar koyularak merkezi olarak yönetilecek kapalı devre yayın sistemi kurulması hedeflendi.

Çözüm

2015 sonunda öncelikle 900’ün üzerindeki şubeye 32” dikey endüstriyel ekran konumlandırdı. Bu ekranlar dijital ve online döviz kur panosu olarak kullanılmaktadır.

2017 yılı ortalarında ise tüm şubelere, şube büyüklüğüne göre en az 2 adet en çok 5 adet olmak üzere, 55” dikey formatta profesyonel ekran konumlandırıldı. Toplamda yaklaşık 2.000 adet ekranın, bir iDisplay yazılım olan PlatPlay digital signage yazılımı ile tek merkezden yönetilmesi sağlandı.

Fayda

  • Şubeye gelen müşteriler özellikle döviz işlemlerinde, işlemin hangi kurdan yapılacağını öğrenebildiği gibi genel olarak farklı para birimlerindeki güncel kurları da takip edebildi.
  • Güncel kampanyaların, tanıtımların, güncel kredi ve mevduat faizlere ait içeriklerin yayınlandığı ekranlarla, tüm yurttaki müşterilere aynı anda ulaşılabildi.
  • Yüksek çözünürlüklü parlak ekranlarda yayımlanan içeriklerin hem daha profesyonel bir görünüm kazanması hem de kullanıcılar tarafından çok daha fark edilebilir olması sağlandı.
  • Güçlü bir donanım ve ihtiyaca yönelik özelleştirilmiş bir yazılım devreye alındı.
  • Basılı afiş kullanımı sonucunda ortaya çıkan matbaa masraf yükü son buldu.
  • Uzaktan ve merkezi yönetim sayesinde operasyonel kolaylık sağlanmış oldu.
FLO Starcity Avm
Vodafone Shop
BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN