G-Star Raw

Perakende Sektörünün Öncülerinden Eren Holding, G-Star Raw, Lacoste, Nautica, ve SuperStep Mağazalarında iDisplay Çözümlerini Tercih Ediyor

PROJE GÖRSELLERİ

Digital Signage G Star (3)

PROJE DETAYLARI

Farklı sektörlerdeki başarısını perakende alanında da sürdürmek isteyen Eren Grubu, 1990 yılında dünyaca ünlü Fransız Devanlay Grubu ortaklığı ile Devanlay – Eren Tekstil Sanayi ve Ticaret A.Ş’yi kurdu. Şirket, Lacoste ürünlerinin lisanslı üretimini yaparken, aynı yıl kurulan Er-De Pazarlama A.Ş. ise bu ürünlerin dağıtımını yapmaya başladı. Eren Perakende’nin temellerinin atılmasını sağlayan bu işbirliği, aynı zamanda sektörde de yeni bir dönemin başlangıcı olarak kabul edildi.

Eren Perakende, 2012 yılında önemli bir kararla çok markalı ayakkabı zinciri olan SuperStep konseptini hayata geçirerek, tüketicilere birçok dünya markasına aynı çatı altında ulaşma kolaylığını sundu. Yine 2012 yılında, G-Star Raw’ın distribütörlük haklarını da alarak dünya markalarıyla birlikteliğine devam etti. 2013 yılında ünlü Amerikan markası Nautica ile anlaşan Eren, bugün markanın Rusya, Ukrayna ve CIS ülkelerindeki operasyonunu da yürütüyor. Benzer şekilde, Fransız markası Lacoste, 1991’den beri Türkiye’de, 2005’ten itibaren ise Rusya ve BDT ülkelerinde Eren tarafından temsil ediliyor.

Bugün, 25 yıllık tecrübesi, 300’e yakın mağazası ve 20 ülkede 1000’in üzerinde satış noktasıyla Eren Perakende; sektördeki yatırımlarına ve kararlı ilerleyişine devam ediyor.

PROJE RAPORU

Hedef

G-Star Raw mağazalarının marka değerine yakışır modern ve profesyonel görünüme kavuşması hedeflendi. Mağaza içinde merkezi konuma yerleştirilecek olan bir VideoWall ile müşterilerin yeni kreasyon hakkında bilgilendirilmesi ve marka yeniliklerinden haberdar edilmesi amaçlandı.

Çözüm

Mağaza içinde çeşitli alanlara Digital Signage ekranları konumlandırıldı. Bu ekranlarda ürünlerin tanıtımlarını yapan içerikler yayımlandı. Mağaza içinde alışveriş yapmakta olan bir müşteri yaklaştığı ekranın yakınında bulunan ürünlerin mankenler üzerinde nasıl durduğunu ekranlarda yayımlanan video ve fotoğrafları izleyerek görme imkanına kavuştu.

Fayda

  • Mağaza içinde çeşitli alanlarda konumlandırılan iDisplay Digital Signage çözümleri, G-Star Raw’ın marka enerjisini mağazanın her alanında hissedilebilir olmasını sağladı.
  • iDisplay Digital Signage çözümünden yararlanılan mağazalarda müşterilere yönelik marka değerini ön plana çıkaran kurumsal yayın gerçekleştirilebilir oldu.
  • Aynı içeriklerin aynı zamanlama ile yayımlanması sonucu G-Star Raw’ın profesyonel kurumsallığı güçlendirildi.
  • Yüksek çözünürlüklü parlak ekranlarda yayımlanan içeriklerin hem daha profesyonel bir görünüm kazanması hem de kullanıcılar tarafından çok daha fark edilebilir olması sağlandı.
  • Kullanılmayan boş bir duvar Digital Signage ile müşterilerin ilgisini çekecek bir alana dönüştürüldü.
  • Güçlü bir donanım ve ihtiyaca yönelik özelleştirilmiş bir yazılım devreye alındı.
  • Basılı afiş kullanımı sonucunda ortaya çıkan matbaa masraf yükü son buldu.
Lacoste
Vodafone “Küçükyalı Operasyon Merkezi & Esenyurt Veri Merkezi”
BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN