CarrefourSA

CarrefourSA’nın Etkili ve Dinamik İçerikleri Dijital Ekranlarda

PROJE GÖRSELLERİ

Carrefoursa Proje

PROJE DETAYLARI

CarrefourSA, dünyadaki ilk mağazasını 15 Haziran 1963’te Fransa’da açan global perakende devi Carrefour’un 1993 yılında Türkiye’deki ilk mağazasını İçerenköy’de açmasının ardından 1996 yılında gücünü Sabancı Holding ile birleştirmesiyle kuruldu. CarrefourSA, 2005 yılı Mayıs ayında Gima ve Endi’yi bünyesine katarak sektördeki büyüme hamlesini devam ettirmiştir.

2013 yılı Temmuz ayı itibarıyla Sabancı Holding’in CarrefourSA bünyesindeki yönetimde söz sahibi olmasıyla birlikte her alanda gerçekleştirdiği yatırımlarla büyük bir değişim başlatmıştır.

Bu değişimle birlikte CarrefourSA, büyüme yolunda İsmar Marketler Zinciri, 1e1 Marketler ve Kiler Marketler’i bünyesine katmıştır.

2018 yıl sonu itibarıyla 29 Hiper market, 349 Süper market, 24 Gurme ve 194 Mini marketten oluşan bir zincirle, toplam 493 bin m² satış alanında müşterilere hizmet sunmaya devam eden CarrefourSA, yıl boyunca toplam 163 milyon müşteriye ulaşarak; 5.203 milyon TL ciro elde etmiştir.

PROJE RAPORU

Hedef

Proje kapsamında mağazada kullanılan profesyonel ekranlar ile yenilikçi mağaza ortamı sağlanarak, müşteriler ile iletişimin arttırılması ve müşterilere mağazalarda daha keyifli daha eğlenceli bir ortam sunulması hedeflendi.

Çözüm

Dijital Mağazacılık projesini hayata geçiren ve mağazalarını yenileyen CarrefourSA, mağazalarını dijital ekranlar ile donattı. iDisplay’in danışmanlığını ve uygulamasını yürüttüğü projede birçok alana dijital ekranlar yerleştirdi. Mağaza girişlerinde ve iç alanda kullanılan Led ve Videowall ile müşterilere verilmek istenilen kampanya mesajları ve mağazadaki hizmetler çok etkili bir şekilde iletildi. Reyonlara, kasa arkalarına konumlandırılan yatay ekranlar ve kanopi led uygulaması ile müşterilerin ürünlere ilgilerini çekecek dijital yayın alanlarını yapıldı.

Afiş, Kağıt vb. geleneksel yöntemlerle, müşterilere sürekli değişen indirimleri duyurmanın, kampanyalardan haberdar etmenin hem zor hem de yeterince dinamik şekilde yapılamaması nedeniyle bu projeye başlandı. Digital Signage teknolojileri ile bu süreçler hem merkezi hem de çok dinamik ve etkili bir şekilde yapılmaya başlandı. Gün içerisinde tüm kampanya ve iletişimleri arka arkaya yüksek çözünürlüklü parlak ekranlarda yayımlanan içeriklere dönüştürerek belki de onlarca afişte yapılabilecek duyurular yapabilir hale gelindi.

Fayda

  • Kağıttan yapılan tasarrufun yanı sıra poster kullanımlarının minimum düzeye indiği projede, çevre duyarlılığına katkı sağladı. Mağaza üzerindeki iş yükleri azaldığı için verimlilik ön plana çıktı.
  • iDisplay ile başlatılan proje kapsamında mağazalarda kullanılan farklı büyüklüklerdeki profesyonel ekranlar ile ziyaretçilere güçlü ve son derece etkileyici bir ortamda alışveriş deneyimi sunulmaya başlandı.
  • Digital Signage teknolojilerinin kullanılmasıyla yenilikçi ve teknolojik firma imajı ve iletişim gücü arttırılmış oldu.
  • Merkezi yönetim kolaylığı sağlanmış oldu. Kurulan sistem ile tüm içeriklerin dinamik bir şekilde yapılabilmesi müşterilerle iletişiminin kalitesini arttırdı.
Vodafone Arena Shop
numnum Restoranları
BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN