42 spor dalında 306 etkinlik içeren, birçok ülkeye ev sahipliği yapan 2016 Rio Olimpiyatları, açık alanda digital signage kullanımını göstermek için büyük bir fırsat oldu. İşte nedeni…
Digital signage satışı yapan yüzlerce firma, Rio Olimpiyatlarına ve Engelli Oyunlarına farklı boyutlarda birçok digital ekran gönderdi. Gönderilen bu ekranlar, stadyumun her bir köşesine, marka tanıtımı ve olimpik oyunların gösterimi yapılması amacıyla kullanıldı. Rio’daki digital signage kullanımı, Londra 2012 Olimpiyatlarında kullanılan görüntülenle oranının üzerine ulaştı. 4 yılda digital signage teknolojisi gelişme gösterdi. Bu zaman zarfında açık alanda digital signage kullanımı giderek daha kolay bir hale gelmiştir.
Brezilya’da Açık Alan Digital Signage Kullanımı
2014 FIFA Dünya Kupası ve Samba Etkinlikleriyle birlikte özellikle son 2 yılda Brezilya’da açık alan digital signage kullanımı ciddi oranda arttı. Örneğin, Atlético Paranaense takımının evi olan the Arena da Baixada Stadyumunda 220 adet digital signage ekranı kullanılmaktadır.