Digital Signage Görsel Pazarlamayı Canlandırıyor

Dijital pazarlamanın yükselişi ile sosyal medyadan tutun da tıklama başına ücret ödenen reklamlara kadar birçok strateji gördük. Tüm bu stratejilerin tek bir amacı vardı, pazarlama alanını artırmak. Zaman ilerledikçe pazarlama trendlerinde değişiklikler yaşanıyor. Dün, metinlerden oluşan içerikler tahtın sahibiyken, bugün ise görsel içerikler tahta oturmuş durumda.

Dijital pazarlamanın yükselişi ile sosyal medyadan tutun da tıklama başına ücret ödenen reklamlara kadar birçok strateji gördük. Tüm bu stratejilerin tek bir amacı vardı, pazarlama alanını artırmak. Zaman ilerledikçe pazarlama trendlerinde değişiklikler yaşanıyor. Dün, metinlerden oluşan içerikler tahtın sahibiyken, bugün ise görsel içerikler tahta oturmuş durumda.

Görsel pazarlamada şirketlerin işlerini kolaylaştıracak, yöntemlerinin etkisini artıracak uygun fiyatlı kaynaklar mevcuttur. Bunlardan biri ise Digital Signage teknolojisidir.

Operasyonun Ardındaki Beyinler

Görsel pazarlama organize edilirken insan beyninin işleyiş şekli göz önünde bulundurulması gereken bir unsurdur. Görmek, en güçlü duyumuzdur. Gerald C. Kane and Alexandra Pear’ın MIT Sloan Management raporuna göre, beyne iletilen bilgilerin yüzde 90’ı görseldir; ve beyindeki sinir liflerinin yüzde 40’ı retinaya bağlıdır.

Bir Fotoğraf Bin Sözcüğe Bedeldir

Görsel içeriğin ne denli önemli olduğunu anladık. Bir sonraki adım, bu görsel içeriklerin etkisini artıracak ve daha fazla fayda elde edilmesini sağlayacak olan platformları kullanmaktır. Örneğin işletmeler, resimler, videolar ve diğer görselleri reklam içeriklerinde gösterebilir ve bu içeriklerin etkilerini digital signage ile maksimum düzeye getirebilir.

Bir başka seçenekse sosyal medya analizlerinizden ve verilerinizi inceleyerek gösterim ve etkileşim oranı fazla olan görsel içeriklerinizi belirlemektir. Analiz sonuçlarından yola çıkarak bu görsel içerikleri reklam kampanyalarınızda digital signage ekranları aracılığı ile kullanabilir, daha fazla kişiye ulaşabilirsiniz.

Dijital kampanyalarında sosyal medya kanalını tercih etmeyen kullanıcılar için başka seçenekler de mevcuttur. Digital signage çözümleri ürünleriniz hakkında detaylı bilgiyi birçok farklı görsel formatta müşterilerinize sunabilir. En etkili görsel formatlar ise fotoğraf, video ve infografiktir.

Haber Değerini Yüksek Tutun

Yaratıcı görsel içerikler bulmakta zorlanıyorsanız haber içeriklerini deneyin. Medya haberlerini, dünya haberlerini, sektör haberlerini veya iş haberlerini kampanyanızda digital signage ekranları üzerinden gösterebilirsiniz.
Dikkat etmeniz gereken nokta, haber içerikleriniz ölüm ve yıkım içermemelidir. İlgi çekici, merak uyandırıcı ve bilgilendirici haberler seçmeye özen gösterin. Unutmayın, ana hedefiniz, negatif etki yaratmak değil, kitleniz ile etkileşime geçmek ve onların ilgisini sürekli kılmaktır.

Pazarlama kampanyalarınız için özenle hazırladığınız görsel içeriklerinizi digital signage ekranları aracılığıyla yayınlamak, hedef kitlenizin dikkatini çekecek ve mesajlarınızın etkisini artıracaktır. Bu sayede hedefinize bir adım daha yaklaşmış olacaksınız.

Önceki yazı
Digital Signage İçerikleri İçin Zamanlamanın Önemi
Sonraki yazı
Digital Signage Yazılımının Olmazsa Olmazları

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN