Spor Müsabakalarından Aldığınız Keyfi Digital Signage ile Arttırın

Neredeyse hepimiz teknolojiyi hayatlarımıza dahil etmiş durumdayız, hatta bir çoğumuz için vazgeçilmezdir. Digital signage teknolojisi ile gündelik hayatımızda sıklıkla karşılaşıyoruz. Duraklar, hastaneler, okullar, mağazalar… Peki ya stadyumlar? LED ekranlardan oyunu takip etmek taraftarlar için yeterli mi? Bizce yeterli değil.

Neredeyse hepimiz teknolojiyi hayatlarımıza dahil etmiş durumdayız, hatta bir çoğumuz için vazgeçilmezdir. Digital signage teknolojisi ile gündelik hayatımızda sıklıkla karşılaşıyoruz. Duraklar, hastaneler, okullar, mağazalar… Peki ya stadyumlar? LED ekranlardan oyunu takip etmek taraftarlar için yeterli mi? Bizce yeterli değil.

İşte, taraftarların spor müsabakasından aldığı keyfi artıracak 3 yaratıcı uygulama yöntemi:

Taraftarlar için Dijital Şölen Yaratın

Digital signage bir arenanın kullanılmayan alanını şenlik alanına ve gelir kapısına dönüştürebilir. Bu konuyu bir örnek ile anlatalım, örneğimiz ise Miami HEAT Xfinity East Plaza. HEAT’in ev sahası olan AmericanAirlines Arena’nın açık hava beton plazası neredeyse 20 yıl boyunca kullanılmadı. Alan, beş adet özel olarak üretilmiş silindirik LED ekranın kurulması ve arkasında çok büyük dörtgen dijital ekran bulunan bir sahne ile dönüşüm yaşadı. Tüm ekranlar, plazanın ışıkları ve ses sistemi ile çalışacak şekilde tasarlandı ve hayranları için gerçekten etkileyici bir deneyim yarattı.

Alanın dönüşümü, Miami HEAT kulübünün hayallerinin ötesinde başarılı oldu. Bir zamanlar sessiz ve boş olan bu alan, hayranların ayrılmak istemediği bir yer haline geldi. Miami HEAT kulübü, maçtan iki saat önce plazayı açmaya ve oyundan sonra açık tutmaya karar verdi. Parti atmosferini artırmak için bir DJ bile kullandı.

Taraftar ile Etkileşimi Artırın

Digital signage, taraftarların ceplerindeki ekranlarla entegre olabilir. Taraftarlar telefonları aracılığıyla, destekledikleri takımlarla etkileşime girmenin yollarını arıyorlar. Oynanan oyun esnasında telefonları aracılığıyla internete bağlanan taraftarların sayısı çok fazla. Taraftarlarınızın paylaştığını videoları, fotoğrafları, oyun hakkındaki yorumlarını parlak LED ekranlarda gösterin. Bu sayede taraftarlar ile aranızdaki bağı kuvvetlendirmiş ve taraftarın kendisini özel hissetmesini sağlamış olursunuz.

Ek olarak,  akıllı telefonlar spor kulüpleri için taraftarları hakkında daha fazla bilgiye ulaşmanın yollarını sunar. Taraftarın sosyal medya hesapları üzerinden doğum günü,  ilgi alanları ve beğenileri gibi bilgilere ulaşılabilir. Bu bilgiler spor kulüpleri tarafından daha iyi bir taraftar tecrübesi sunmak için değerlendirilebilir. Örneğin, taraftarın doğum gününde LED ekranlar üzerinden taraftarın doğum gününü kutlamak gibi küçük jestler yapılabilir.

Sanal Gerçeklik Teknolojisinden Yararlanın

Bir spor kulübü ne kadar eski olursa olsun teknolojideki yeniliklerden faydalanmalıdır. Kulüpler, sanal gerçeklik gibi teknolojileri kullanarak VIP taraftarlarına benzersiz kamera açılarından oyunu izleterek başka hiçbir yerde bulamayacakları deneyimleri sunabilirler. Böyle bir deneyim taraftarınızın kulübünüzden kopamamasına neden olacaktır.

Digital signage’ın yaratıcılık dolu uygulama yöntemleri spor müsabakalarında da kendine yer buluyor. Arık stadyumun tepesinde asılı duran basit bir dikdörtgen ekranla sınırlı kalan bir deneyim yok. Spor kulüpleri digital signage teknolojisinin gelişmelerinden yararlanarak taraftarları için eşsiz deneyimler sunabilir.

Önceki yazı
Digital Signage İçerikleri İçin Zamanlamanın Önemi
Sonraki yazı
Digital Signage Yazılımının Olmazsa Olmazları

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN