Restoranlarda Digital Signage Kullanımı İçin Yaratıcı Yollar

Digital Signage esnekliği, dijital ekranları birkaç yıl önce imkansız olan yollarla kullanmanıza olanak tanır. Bu özellikler, yeni kurulan, bütçesi kısıtlı girişimlerden tutun da kurumsal büyük şirketlere kadar her ölçekte işletme için fayda sağlar.

Bu faydalardan yararlanmak isteyen restoran sahipleri çoktan harekete geçtiler bile. Fakat harekete geçmek ve ürünleri satın almak başlı başına yeterli olmayabilir. Başarılı olmak ve yatırımınızın geri dönüşünü almak için plan ve stratejiye ihtiyacınız var. İçeriklerinizi ve digital signage ekranlarınızı hangi amaçla kullanacaksınız? Hangi ihtiyaçlara cevap vereceksiniz? Bu soruların yanıtları, digital signage serüveniniz için oldukça büyük önem arz etmektedir.

Sizi hedefinize yaklaştıracak 4 kullanım yöntemi:

Rezervasyon Bilgilerini Digital Signage Ekranlarına Gönderin

Boş masa için bekleyecek olan müşterileriniz, ne kadar süre bekleyeceklerini bilmek isterler. Bu tür bilgileri göstermek için ekranın tamamını kullanmanız gerekmez, ekranın bir köşesini kullanmanız yeterli olacaktır. Bu yöntem ile bekleyen müşterileriniz süre bilgisi için ekranınıza bakarken, ekranınızda halihazırda yayınlamakta olduğunuz diğer içerikleri de göreceklerdir.

Restoranınızı Bir Etkinlik Alanı Olarak Tanıtın

Restoranınız düğün, doğum günü, ziyafetler ve diğer davetler gibi etkinlikler için özel hizmetler veriyor mu? Eğer öyleyse, digital signage ekranları ile bu hizmetinizi müşterilerinize tanıtın. Buna ek olarak, restoranınızın belirli bölgelerindeki küçük ekranlar konumlandırarak etkileşim alanınızı genişletebilirsiniz. Böylece, nişanlı çiftler sunduğunuz düğün servisi seçeneklerine göz atabilir.

Lokal İşletmeler ile Olan İlişkilerinizi Tanıtın

Lokal organizasyonlarla ve işletmelerle olan anlaşmalarınızı digital signage ekranları üzerinden paylaşın. Anlaştığınız işletmelerin tanıtımlarını ekranlarınızda yapmak için ücret talep edebilirsiniz; ya da karşılıklı olarak digital signage ekranlarında birbirinizin reklamlarını yapabilirsiniz.

Çok Dilli İçerik

Çok dilli içerikler, her işletme için gerekli olmayabilir. Turistik lokasyonda bulunan bir restoranınız varsa, çok dilli içerikler sizin için olmazsa olmazdır. Digital signage üzerinden paylaşacağınız çok dilli içerikler sayesinde müşterilerinizin neredeyse %100’ünü yakalarsınız.