Acil Durumlar İçin Şimdiden Hazırlık Yapın

Acil Durumlar İçin Şimdiden Hazırlık Yapın

Digital signage, birden çok farklı alanda, aynı anda ve aynı bilgilendirme mesajını göstermenin en etkili yollarından biridir. Acil durumlarda hızlı bir şekilde alarm vermek ve mesaj göstermek, hayati bir öneme sahip olabilir.
Acil durumlar için dijital ekranları kurmanız başlı başına yeterli değil. Acil durum planı da hazırlamalısınız.
En kötü senaryolara hazırlanabilmeniz için 4 ipucu:

1. Liderinizi Eğitin

Alışveriş merkezindeki mağaza yöneticisini ya da kampüsteki eğitimcileri, dijital alarm prosedürleri hakkında eğitin. Yöneticinizin planı bildiğinden ve acil durum anında liderlik edebileceğinden emin olun.

2. Yedeğiniz Olsun

Panelleri düzenli olarak denetleyen yetkili bir elemanınız olmalı. Peki, acil durum anında bu elemanınız ulaşılabilir durumda olacak mı? Birkaç elemanınızı daha bu iş için eğitin. Böylece acil durum anında alarmı çalıştıracak birden fazla elemanınız olur, işinizi şansa bırakmamış olursunuz.

3. Görünebilirlik Hayati Önem Taşır

Alarm ve mesajlarınızı iletecek olan ekranlar insan trafiğinin yoğun olduğu alanlara konumlandırılmalıdır. Ekranlarınızda acil durum için yayın yapıldığında, mesajınızın göz ardı edilemeyecek kadar dikkat çekici olması gerekmektedir. Örneğin: Acil durum mesajlarının, normal mesajlara kıyasla daha dikkat çekici renklere ve parlaklığa sahip olmalı. Ayrıca, yazı boyutu herkesin uzaktan bile rahatça görebileceği kadar büyük olmalıdır.

4. Beklemeyin

Neredeyse her gün birçok işletmede acil durumlar yaşanmaktadır. Dijital ekranlarınızda görüntülenecek acil durum mesajlarını hazırlamayı daha sonraya ertelemeyin. Hemen başlayın ve her durum için hazırlıklı olun.