Yılbaşı Alışveriş Yoğunluğunu Fırsata Çevirin

Yeni yılın yaklaşmasıyla birlikte birçok tüketiciyi heyecan sarmış durumda. Tüketiciler hediye alışverişi için mağazalara akın ediyor ve mağazaların sunmuş oldukları her kampanya ve fırsatı adeta ezberliyorlar. Mağazalar, dönemsel oluşan yoğunluğu fırsata çevirebilirler. Digital signage sistemleri doğru kullanıldığı takdirde mağazaların bu amaçlarına büyük katkı sağlayabilir.

Yeni yılın yaklaşmasıyla birlikte birçok tüketiciyi heyecan sarmış durumda. Tüketiciler hediye alışverişi için mağazalara akın ediyor ve mağazaların sunmuş oldukları her kampanya ve fırsatı adeta ezberliyorlar. Mağazalar, dönemsel oluşan yoğunluğu fırsata çevirebilirler. Digital Signage sistemleri doğru kullanıldığı takdirde mağazaların bu amaçlarına büyük katkı sağlayabilir.

Dijital Signage – Özellikle Videolar – Dikkat Çeker

Özellikle perakendeciler, tatil temalı videolar, mesajlar ve ürünler göstererek yılbaşı atmosferi yaratabilirler. Mağazanızın girişine konumlandıracağınız dijital ekranlar, yılbaşı ruhu ve hediye arayan müşterilerin dikkatlerini çekerek mağazanızı ziyaret etmelerini sağlayabilir. Mağaza içerisinde kullanacağınız ekranlar aracılığıyla ise kampanyalı ürünlerinizi tanıtabilirsiniz.

Dijital Signage Kasalardaki Stresi Azaltır

Yeni yıl için hediye arayan müşteriler mağazalara akın ettiklerinde kasalarda aşırı derecede bir yoğunluğun oluşması kaçınılmazdır. Perakendeciler, kasa sırasında bekleyen müşterileri bilgilendirmek ve eğlendirmek için digital signage ekranlarından yararlanabilirler. Böylece, hissedilen bekleme süresi azalmış olur, müşterileriniz zamanın nasıl geçtiğini anlamazlar.

Dönemsel Müşterileri Sürekli Müşterilere Dönüştürmeye Yardım Eder

Yılbaşı gibi dönemsel olan alışverişin ve harcamanın, çoğu perakendecinin gelirinin önemli bir kısmını oluşturduğu bir sır değildir. Dönemsel müşterilerinizi düzenli alışveriş yapan kişilere dönüştürmek, yıl boyunca ticari istikrarı artmasına katkı sağlayacaktır. Perakendeciler, alışveriş yapan kişilere bir sonraki dönemsel fırsatlar hakkında bilgi verebilmek için dijital tabela kullanabilir veya sadakat ve ödül programlarını tanıtabilirler. Dönemsel müşterilerin neredeyse hepsi fırsatlar veya kampanyalarla ilgileniyorlar. Perakendeciler, kampanya kuponları veya tasarruf sağlayan fırsatları digital signage ekranları aracılığıyla müşterilere etkili bir şekilde aktararak, var olan müşterilerini korumanın yanı sıra yeni müşteriler de kazanabilirler.

Önceki yazı
5 Adımda Digital Signage Kurulumu
Sonraki yazı
Digital Signage’ın Pazarlama Yöntemlerine Faydası

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN