Tek Bir Platform Hepsine Uyabilir
Franchising, restorandan perakendeye neredeyse her sektöre yayılmış durumda. Farklı sektörden birçok marka arasında digital signage teknolojisi, güncel kalmak ve müşterilerin dijital taleplerini karşılayan bir çözüm olarak benimsenmeye devam ediyor. Markalar digital işaretleri genellikle, mağaza tekliflerini sunmak, kampanyaları göstermek, MenuBoard, video reklamlar ve daha birçok ihtiyacına çözüm olarak kullanıyor. Markaların digital signage’a olan ilgisi gün geçtikçe artıyor.
Örnek dünyanın en geniş franchising restoranlarından birini düşünelim. 100 ülkede 36,000 fazla şubesi var. Eğer ki her şubede digital MenuBoard, dış ve iç mekan digital işaret kullanıldığını varsayalım 100,000’den fazla, kontrol edilmesi gereken digital işaret olduğu sonucuna ulaşırız.