Lacoste

Perakende Sektörünün Öncülerinden Eren Holding, Lacoste, Nautica, SuperStep ve G-Star Raw Mağazalarında iDisplay Çözümlerini Tercih Ediyor

PROJE GÖRSELLERİ

Videowall Lacoste Akasya Avm (3)

PROJE DETAYLARI

Farklı sektörlerdeki başarısını perakende alanında da sürdürmek isteyen Eren Grubu, 1990 yılında dünyaca ünlü Fransız Devanlay Grubu ortaklığı ile Devanlay – Eren Tekstil Sanayi ve Ticaret A.Ş’yi kurdu. Şirket, Lacoste ürünlerinin lisanslı üretimini yaparken, aynı yıl kurulan Er-De Pazarlama A.Ş. ise bu ürünlerin dağıtımını yapmaya başladı. Eren Perakende’nin temellerinin atılmasını sağlayan bu işbirliği, aynı zamanda sektörde de yeni bir dönemin başlangıcı olarak kabul edildi.

Eren Perakende, 2012 yılında önemli bir kararla çok markalı ayakkabı zinciri olan SuperStep konseptini hayata geçirerek, tüketicilere birçok dünya markasına aynı çatı altında ulaşma kolaylığını sundu. Yine 2012 yılında, G-Star Raw’ın distribütörlük haklarını da alarak dünya markalarıyla birlikteliğine devam etti. 2013 yılında ünlü Amerikan markası Nautica ile anlaşan Eren, bugün markanın Rusya, Ukrayna ve CIS ülkelerindeki operasyonunu da yürütüyor. Benzer şekilde, Fransız markası Lacoste, 1991’den beri Türkiye’de, 2005’ten itibaren ise Rusya ve BDT ülkelerinde Eren tarafından temsil ediliyor.

Bugün, 25 yıllık tecrübesi, 300’e yakın mağazası ve 20 ülkede 1000’in üzerinde satış noktasıyla Eren Perakende; sektördeki yatırımlarına ve kararlı ilerleyişine devam ediyor.

PROJE RAPORU

Hedef

Lacoste mağazalarının marka değerine yakışır modern ve profesyonel görünüme kavuşması hedeflendi. Mağaza içinde merkezi konuma yerleştirilecek olan bir VideoWall ile müşterilerin yeni kreasyon hakkında bilgilendirilmesi ve marka yeniliklerinden haberdar edilmesi amaçlandı.

Çözüm

Özel imalat ince kenarlı, yüksek çözünürlüklü ve parlak VideoWall ekranlarının bir araya getirilmesiyle kurumsal yayın yapılan iDisplay VideoWall çözümü oluşturuldu. Bu çözüm ile istenen içeriğin istenen zamanlama ile yayımlanmasına imkan verildi. Tek merkezden gerçekleştirilen içerik yönetimi ile her mağazada aynı anda aynı içeriklerin yayımlanması sağlandı.
Raf aralarında 55” dikey ekranlar, kasa arkalarında 75” yatay ekranlar ankastre montaj yapılarak kullanılmaktadır. Instore App. Station alanlarında ise 55” dokunmatik monitörler tercih edilerek, mağaza ziyaretçilerine interaktif bir ekran seçeneği sunulmaktadır.

Fayda

  • iDisplay VideoWall çözümünden yararlanılan mağazalarda müşterilere yönelik marka değerini ön plana çıkaran kurumsal yayın gerçekleştirilebilir oldu.
  • Aynı içeriklerin aynı zamanlama ile yayımlanması sonucu Lacoste’un profesyonel kurumsallığı güçlendirildi.

  • Kullanılmayan boş bir duvar VideoWall ile müşterilerin ilgisini çekecek bir alana dönüştürüldü.

  • Güçlü bir donanım ve ihtiyaca yönelik özelleştirilmiş bir yazılım devreye alındı.

  • Yüksek çözünürlüklü parlak ekranlarda yayımlanan içeriklerin hem daha profesyonel bir görünüm kazanması hem de kullanıcılar tarafından çok daha fark edilebilir olması sağlandı.

  • Basılı afiş kullanımı sonucunda ortaya çıkan matbaa masraf yükü son buldu.

Nautica
G-Star Raw
BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN