Müşteri Alışkanlıkları Hakkında Bilinmesi Gerekenler

Sağlam bir pazarlama stratejinizin olduğunu düşünüyorsunuz. Açık ve şeffaf hedefler, otomasyon araçları ve daha birçok teknolojik ekipman… Bunların hepsi, başarılı bir pazarlama kampanyası sağlamak için çok önemlidir. Fakat, daha önemlileri de vardır. Bir pazarlama şaheseri yaratmak için belki de en önemli bileşen kişiselleştirmedir.

Sağlam bir pazarlama stratejinizin olduğunu düşünüyorsunuz. Açık ve şeffaf hedefler, otomasyon araçları ve daha birçok teknolojik ekipman… Bunların hepsi, başarılı bir pazarlama kampanyası sağlamak için çok önemlidir. Fakat, daha önemlileri de vardır. Bir pazarlama şaheseri yaratmak için belki de en önemli bileşen kişiselleştirmedir.

Konuma Dayalı Pazarlama

Akıllı telefonların hüküm sürdüğü dijital bir dünyada yaşıyoruz. Böyle bir dünyada konuma dayalı pazarlama kampanyaları pek çok işletme için birincil pazarlama stratejisi haline geldi. Tabii ki konuma dayalı pazarlama yeni bir yöntem değil, ancak yapay zeka ve tahmini analiz teknolojisi bu yöntemi tamamen yeni bir seviyeye getirebilir.

Pazarlamacılar, yapay zeka ve tahmini analiz teknolojisini kullanarak yalnızca kullanıcının konumunu belirlemekle kalmaz aynı zamanda tahminde bulunabilir. Nasıl mı? Dahili yapay zeka yeteneklerine sahip uygulamalar, bir kullanıcının konum geçmişini her hafta analiz edebilir ve bir sonraki konumunu tahmin edebilir. Bu tahminden yola çıkan uygulama, konuma uygun teklifler ve promosyonlar sunarak kullanıcının alışveriş yapmasını sağlayabilir.

Tüketicilerin Kişisel Dijital Görüntüleme Deneyimi

Pazarlamacının bakış açısını ve teknolojinin kullanıcılara nasıl konuma dayalı teklifler sunduğunu açıkladık. Şimdi müşteriler hakkında konuşalım. Kullanıcılar, bir markayla sosyal medya yoluyla veya dijital ekranlar aracılığıyla yaşadıkları etkileşimde kişiselleştirilmiş bir deneyim arıyorlar.

Örneğin, müşteriler mağaza içerisinde akıllı telefonları aracılığıyla digital signage sistemine bağlandıklarında sistem, müşterilerin önceki alışverişleriyle alakalı ürün tavsiyesinde bulunabilir. Ayrıca sistem, güne özel indirim veya kampanyalardan yararlanması için müşteriyi teşvik edebilir. Bu tür bir kişiselleştirilmiş deneyim yaşayan müşteri kendini özel hissedecektir ve başka markalara gitme ihtiyacı duymayacaktır.

Kişiye özel hizmetin ve fırsatların faydasını anlayan kullanıcılar, kişisel bilgilerini sisteminizle paylaşmaktan çekinmeyecektir. Hem müşteriniz, hem de işletmeniz için uzun soluklu ve kârlı bir birliktelik olacaktır

Önceki yazı
Kozmetik Sektörü İçin Digital Signage
Sonraki yazı
Neden Havaalanları Digital Signage İçin En Uygun Yerlerden Biridir?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN