Kozmetik Sektörü İçin Digital Signage

Digital signage ekranları neredeyse her sektörde kullanılmaktadır. Digital signage ekranlarının temel amacı nedir? sorusunun cevabı birçoğumuz için “reklam veya tanıtım” olurdu muhtemelen. Evet, bu doğru bir yanıt. Fakat, digital signage teknolojisi sadece reklamdan ibaret değildir.

Digital signage ekranları neredeyse her sektörde kullanılmaktadır. Digital signage ekranlarının temel amacı nedir? sorusunun cevabı birçoğumuz için “reklam veya tanıtım” olurdu muhtemelen. Evet, bu doğru bir yanıt. Fakat, digital signage teknolojisi sadece reklamdan ibaret değildir. Digital signage ekranları bulunduğu ortamın görsel olarak atmosferini, ambiyansını da değiştirir.

Digital signage ekranlarının bu artısı özellikle kozmetik mağazaları için önemlidir. Karşıdan baktığınızda sönük ve kötü görünen “güzellik” ürünleri satan bir mağaza düşünün. Görselliğe önem veren kozmetik müşterilerinin dikkatini çekme konusunda başarısız olurdu. Bu problemin çok basit bir çözümü var, video wall ekranları. Mağazanızın duvarlarına döşeyeceğiniz video wall ekranları, diğer mağazalar arasından sıyrılmanızı sağlayacaktır. Pembe ve kırmızı tonlara sahip sade görseller mağazanızın atmosferini kesinlikle değiştirecek ve gözleri mağazanıza çekecektir. Animasyon içeriklerini de tercih edebilirsiniz, bu içerikler mağazanıza canlılık katacaktır. Ön plana çıkarmak istediğiniz veya kampanyalı ürünlerinizi bu animasyon içeriklerine dahil edebilirsiniz, müşterinizin dikkatini çekecektir.

Digital signage çözümleri mağaza çalışanlarına da büyük oranda yardımcı olur. Ürünlerle ilgili detaylı bilgileri digital signage ekranları üzerinden verebilirsiniz. Müşterileriniz interaktif ekranlar aracılığıyla diledikleri ürün hakkında bilgi alabilir, ve hatta ürün için müşteriler tarafından yapılmış yorumları okuyabilirler. Bu sayede mağaza çalışanlarınızın üzerindeki iş yükü azalmış olur.

Müşterilerinizden ürünler hakkında yorum yapmalarını ve bu yorumlarını sosyal medya hesaplarında paylaşmalarını isteyebilirsiniz. Bu işlem karşılığında müşterileriniz puan kazanabilir ve kazanılan puanları indirim olarak kullanabilirler. Bu tarz bir pazarlama kampanyası müşterinizi markanıza bağlayacaktır.

Digital signage uygulamalarının sınırı yoktur. Yapmanız gerekenler, ne istediğinize ve ihtiyaçlarınıza karar vermek, ardından harekete geçmektir. Digital signage teknolojisinin işletmenize ve müşterinize sağlayacağı faydaları elde etmek için daha fazla beklemeyin.

Önceki yazı
Digital Signage İçerikleri İçin Zamanlamanın Önemi
Sonraki yazı
Digital Signage Yazılımının Olmazsa Olmazları

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN