Eğlence ve Kültür Sanat Mekanlarında Digital Signage

Digital signage, eğlence mekanları için yeni bir teknoloji sayılmaz. Digital signage ekranları müzelerde, akvaryumlarda, lunaparklarda ve insanlar tarafından yoğun ilgiye maruz kalan daha birçok ortamda aktif bir şekilde kullanılmaktadır.

Digital signage, eğlence mekanları için yeni bir teknoloji sayılmaz. Digital signage ekranları müzelerde, akvaryumlarda, lunaparklarda ve insanlar tarafından yoğun ilgiye maruz kalan daha birçok ortamda aktif bir şekilde kullanılmaktadır.

Bu denli kalabalık ortamlarda digital signage ekranlarının sadece reklam göstermek için kullanıldığını düşünebilirsiniz. Fakat, durum hiç de öyle değil. Birçok mekan ziyaretçilerine unutulmaz bir deneyim yaşatmak için digital signage teknolojisine başvuruyor. Bu kullanım amacına yönelik en güzel örnek Dubai Aquarium & Underwater Zoo olacaktır. Ziyaretçiler ilk önce tankın dışına monte edilmiş interaktif video wall ekranları üzerinden diledikleri köpek balığı türünü seçiyorlar, ardından gerçeğe yakın görüntü kalitesinde videoları izleyerek dijital deneyim yaşıyorlar. Başka bir alanda ise ziyaretçiler, video wall ekranları tarafından oluşturulan sanal bir köpek balığı kafesi içinde yürüyorlar. Akvaryum gezmenin ötesinde bir tecrübe olduğu aşikâr.

Etkileşim, önem sırası listesinin en tepesinde yer almalıdır. İzleyiciler tarafından kontrol edilemeyen içerikler, gün geçtikçe ilgi çekiciliğini yitirmektedir. Örneğin, müzelerdeki interaktif ekranlar eser hakkındaki bilgiyi ziyaretçilere video, ses, fotoğraf gibi farklı yollar ile aktarma seçenekleri sunar. Ziyaretçiler, diledikleri formatı seçerek eser hakkında detaylı bilgiye ulaşabilir.

Müşteri Deneyimini Ölçmek

Bilet satışları uzun yıllar boyunca bir mekanın başarısını ölçmek için belirleyici kriter oldu. Ancak şimdi, bilet satışları başlı başına yeterli değil. İnteraktif ekranlar, müşterilerin veya ziyaretçilerin mekan hakkındaki görüşlerini alma imkanı tanıyor. Müşterilerin veya ziyaretçilerin interaktif ekranlarla etkileşim kurmasını sağlayarak mekan hakkında nelerin iyi, nelerin kötü olduğunu öğrenebilirsiniz. Tek yapmanız gereken onlara sormak. Olumsuz yanıt almaktan korkmayın. Olumsuz yanıtlar sayesinde nelerin kötü gittiğini anlayabilir ve çok geç olmadan önlem alabilirsiniz.

Önceki yazı
Kozmetik Sektörü İçin Digital Signage
Sonraki yazı
Neden Havaalanları Digital Signage İçin En Uygun Yerlerden Biridir?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN