Dış mekanlarda kullanılan dijital medya iletişim araçlarına duyulan ilginin yoğunlaşmasıyla birlikte bu araçlarda yer alan yazılımların rolüde gün geçtikçe önem kazanmaktadır. Digital Signage Yazılımı günümüz modern pazarlamacıların mesajlarını dış ortamlarda dijital ekranlar aracılığyla doğru kitleleri hedefleyerek iyi bir şekilde iletebilmesi ve bundan bekledikleri getiriyi elde etmeleri için anahtar görevi görmektedir.
Dış ortamlarda veya iç mekanlarda kullanılan dijital pazarlama aktivitelerinin iki önemli hedefi vardır, bunlar kitleye ulaşmak ve hedef kitlenin dikkatini çekebilmektir. Kitleye ulaşmak aslında doğru hedef kitleyi yakalamak ve o hedef kitleye mümkün olan en iyi şekilde ulaşmak anlamına gelir. Dikkat çekmek ise kitleye ulaşmak hedefimizin zaten gerçekleştiğini gösterir ve potansiyel müşterilerinizin satın alma kararını konuyla ilgili ince bir mesajla tetiklemenize yardımcı olur.
Bu nedenle dijital pazarlama profesyonellerinin hedef kitleye ulaşmak ve bu kitlenin dikkatini çekebilmek adına yaptıkları her 1 TL harcamanın karşılığını alabilmeleri için Digital Signage Yazılımı ile ilgili performans kriterlerinden bahsedeceğiz.