Dış Mekan Digital Signage için İhtiyaçlarınıza Uygun Çözümü Seçmek

İşletmelerin müşterilerinin dikkatini çekmesi için daha akıllıca çalışması gerekir. Bunu yapmanın bir yolu, tüketicilerle etkileşim kurmak için kullanacağınız dış mekan digital signage ekranlarından geçmektedir. Müşteri demografisine yönelik hedefli pazarlama kampanyaları, hava durumu, stok dalgalanmaları, satışlar ve olaylar gibi faktörlere dayalı olarak dinamik olarak değişebilir.

Bir işletme, dış mekan pazarlama kampanyası planlamadan önce, bu amaç için doğru teknolojiyi belirlemelidir. Dış mekan digital signage ekranları iki temel seçenek var, LED ve LCD . Her biri kendi avantajları ve ideal kullanım yöntemleri var.

LED Ekranlar

LED ekranlar yüksek parlaklık, daha büyük boyut, dayanıklılık ve daha uzun kullanım ömrü sunarlar. Çevresel faktörlere karşı özel olarak tasarlanan dış mekan LED ekranları daha az ısıtma ve soğutma desteği gerektirir. Programlama seçenekleri de daha özelleştirilebilir hale geliyor, bu da kullanıcılara bu teknolojiyi dış mekan pazarlama kampanyalarına dahil etmeleri için bir sebep daha sunuyor.

Dış mekan kullanımı için LED ekran düşünürken, doğru piksel aralığı oranına sahip olmak çok önemlidir. Kullanıcılar LCD ile aynı seviyede görüntü kallitesi ve çözünürlük arıyorsa, LED ekran daha büyük olmalı ve daha yüksek piksel aralığı nedeniyle daha uzağa konumlandırılmalıdır. Dış mekan kullanımında, piksel aralığı 6 mm’den 25 mm’ye kadar olabilir.

Perakende ve eğlence sektörleri, bina süsleme, reklam panoları, büyük mekan tabelaları, kuyruk görüntüleri veya büfeler gibi uygulamalar için dış mekan LED ekranları kullanıyorlar.

LCD Ekranlar

LCD ekranlar, genelde iç mekan digital signage uygulamaları için tercih edilmektedir fakat, artık ek teknolojik özellikleri ve muhafazaları sayesinde dış mekan digital signage uygulamaları için de gittikçe daha popüler hale geliyor. LCD teknolojisi, kurulum perspektifini bozmadan yüksek çözünürlüğe sahip olma özeliğiyle tanınır. LCD, normal video girişi kullanması, kendi kendine yeten bir sistem olması ve özel montaj çözümleri, harici video işlemcileri veya kontrol kutuları gerektirmediğinden daha standart bir teknolojidir.

Perakendeciler genelde LCD video wall ekranlarını mağazanın dış duvarlarını kaplamak için kullanırlar. Unutulmaması gereken en önemli nokta, ekranın aşırı sert hava koşulları, doğrudan güneş ışığı ve güneş yüküne karşı dayanıklı olarak tasarlandığından emin olmaktır.

Kurulum Ortamı İle İlgili Düşünceler

İklim ile ilgili hususlarda dikkat edilmesi gereken en önemli unsur, aşırı sıcaklık ve nemdir. Nemli iklimde ekranınız, bir ekran muhafazası gerektiriyorsa muhafaza kutusunun içinde nem oluşabilir, bu da LCD yerine bir dış mekana özgü LED’in bu iklim için daha iyi olacağı anlamına gelir. Aşırı sıcaklıklarda, soğutma ünitelerine dikkat edilmesi gerektirir.

Önceki yazı
5 Adımda Digital Signage Kurulumu
Sonraki yazı
Digital Signage’ın Pazarlama Yöntemlerine Faydası

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN