Digital Signage’ın Parlak Geleceği 2017

Digital signage perakendeler, restoranlar ve hatta hastaneler için bile yüksek performans gösteren bir kaynak haline geldi. Birçok işletme dijital devrimi yakalamak için iyi çözünürlüklü, düşük piksel aralığına sahip büyük ekranlar ve digital kiosklar gibi digital signage ekipmanlarını satın almak ve işletmelerinin birer parçası haline getirmek için uğraş veriyorlar. Digital signage’ın bu denli başarılı olmasının ardındaki sebep (doğru bir şekilde kullanıldığında tabii ki) müşteriler ile etkileşime girebilmesi ve iyi bir müşteri deneyimi sunabilmesidir. 2017 yılının trend tahminlerine bakıldığında, digital signage için çok parlak bir yıl olacak gibi gözüküyor.

Digital Signage perakendeler, restoranlar ve hatta hastaneler için bile yüksek performans gösteren bir kaynak haline geldi. Birçok işletme dijital devrimi yakalamak için iyi çözünürlüklü, düşük piksel aralığına sahip büyük ekranlar ve digital kiosklar gibi digital signage ekipmanlarını satın almak ve işletmelerinin birer parçası haline getirmek için uğraş veriyorlar. Digital signage’ın bu denli başarılı olmasının ardındaki sebep (doğru bir şekilde kullanıldığında tabii ki) müşteriler ile etkileşime girebilmesi ve iyi bir müşteri deneyimi sunabilmesidir. 2017 yılının trend tahminlerine bakıldığında, digital signage için çok parlak bir yıl olacak gibi gözüküyor.

Digital Signage Müşteri Deneyimini Geliştiriyor

İlk olarak, mağazalarında veya kiralanan reklam alanlarında digital signage teknolojisini kullanan işletmelerin neredeyse hepsi, digital signage’ın müşteri deneyimini geliştirmede kilit rol oynadığını belirtiyorlar. İkinci olarak, geliştirilmiş bir müşteri deneyimi, daha fazla etkileşim ve haliyle daha fazla müşteriye özel kişiselleştirilmiş çözümler anlamına gelir. Bahsettiğimiz bu iki faktörün satış ve marka bilinirliği artışı bakımından azımsanamayacak kadar etkisi vardır.

Yazılımın Platforma Evrimi

Digital Signage kullanımındaki hızlı artış, “hizmet olarak yazılım(SaaS)” çözümünün “hizmet olarak platform(PaaS)” çözümüne evrilmesine öncülük etmiştir. SaaS ve PaaS çözümleri, reklam kampanyalarının ve dijital içeriklerin yönetimi için işletmelere ve pazarlamacılara büyük yardım sağlar.

İşletmeler ayrıca “tek beden hepsine uyar” yaklaşımından uzaklaşıp, her kullanıcı türü için ayrı ve özelleştirilmiş içerik sunma yoluna girdiler. İşletmeler, çeşitli kitleleri hedeflemek ve her bir kitleye farklı, eşsiz içerik sunabilme amacına ulaşmak için digital signage kullanıyorlar. Bu durum, digital signage çözümlerine bir tür karmaşıklık ve çeşitlilik kattı. Ayrıca, PaaS ve SaaS çözümlerinin faydaları, daha fazla işletme tarafından fark edileceğine şüphe yok.

Daha Büyük ve Daha Parlak 2017

Dijital ekran ekipmanlarının evrimi ve yaygın kullanımı, tüm dünyadaki işletmelerin digital signage avantajlarını gördüğünün kanıtıdır. Sonuç olarak bu durum işletmeleri, digital signage’ı operasyonlarına ve pazarlama kampanyalarına entegre etmek için yatırım yapmaya itti. İşletmelerin yatırımlarını fark eden ekran üreticileri ise, digital signage teknolojisini bir adım daha öteye götürecek, daha iyi tecrübe sunacak, son teknoloji ile donatılmış büyük ve yüksek çözünürlüğe sahip ekranlar üretmek için harekete geçtiler.

2017 yılında Digital Signage teknolojisinin gelişimi için özelleştirme fonksiyonları ve çevik yapı, önemli unsurlar olacaktır.

Önceki yazı
Digital Signage İçerikleri İçin Zamanlamanın Önemi
Sonraki yazı
Digital Signage Yazılımının Olmazsa Olmazları

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN