Digital Signage Üzerinden Daha Etkili Sosyal Medya Kullanımı İçin İpuçları

Sosyal medya, içeriğinizi daha etkili hale getirebilir. Çünkü sosyal medya, moderndir, sosyaldir, gerçek zamanlıdır, kendi kendini güncelleyebilir. Bu yazımızda, digital signage sisteminize sosyal medyayı entegre ederken aklınızda bulundurmanız gereken ipuçlarını paylaşacağız:

Sosyal medya, içeriğinizi daha etkili hale getirebilir. Çünkü sosyal medya, moderndir, sosyaldir, gerçek zamanlıdır, kendi kendini güncelleyebilir. Bu yazımızda, digital signage sisteminize sosyal medyayı entegre ederken aklınızda bulundurmanız gereken ipuçlarını paylaşacağız:

Web Sayfası Mesajları

Herhangi bir sosyal medya hesabını göstermenin en kolay yolu, hesabın sayfasını olduğu gibi, hiçbir değişiklik yapmadan digital signage ekranında paylaşmak olacaktır. Bu yöntem Facebook, Google+, YouTube, Pinterest ve Instagram’da işe yarar.

İşinize yarayabilecek birkaç küçük ipucu:

  • Kişisel hesabınızla giriş yapmayın. Ayrı bir hesabınız olsun. Böylece yayın esnasında bildirim, mesaj ve benzeri durumlarla karşılaşmazsınız.
  • Otomatik giriş yap, özelliğini kullanın. Böylece sayfaya sürekli olarak erişim sağlanır.
  • Markanızın isminin ve logosunun net olarak gözüktüğünden emin olun. Bu sayede insanlar, sayfanın kimin olduğunu ilk bakışta anlayabilirler.

Özel Modüller

Sosyal medya hesabınızı web sayfası şeklinde göstermek istemiyorsanız eğer, hesabınızdaki paylaşımlardan dilediğinizi seçip, içerik yönetim sistemindeki bir modül sayesinde mesaj şablonu içerisinde gösterebilirsiniz. Bu yöntem size, paylaşımın nasıl görüneceğini kontrol edebilme esnekliğini verir.

Video playlist, tweet, fotoğraf yayınlamak için isteğe göre HTML5 modülü geliştirilebilir Geliştirilecek modül, otomatik güncellenebilir olmalı. Böylece playlistinizi bir kere zamanladığınızda başka hiçbir şey yapmanıza gerek kalmayacak. Modül, son paylaşımları veya önceden belirlemiş olduğunuz içeriği otomatik olarak alacaktır.

İçerik Politikaları

Sıklıkla sorulan sorulardan birisi de, ekranlarımızı uygunsuz içeriklerden korumanın bir yolu var mı? şeklindedir. Digital signage, sosyal medyada son paylaşılan ya da en çok beğeni alan paylaşımı seçiyor. Kurumunuzda, içerik politikaları kuralları olmalıdır. Böylece hangi içeriğin uygun, hangisinin uygun olmadığını herkes öğrenebilir.

Önceki yazı
Digital Signage Yazılımı
Sonraki yazı
Hedef Kitlenizle Bağ Kurun

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN