Mesajınızda ne kadar az kelime kullanırsanız, o kadar çok etkiye sahip olacağını unutmayın. Hedef kitlenizin ekran önünde bekleyip, mesajınızı okumasını beklemeyin. Hedef kitleniz, vermek istediğiniz mesajı tek bakışta almalı.
Digital Signage Mesajlarınız Kısa ve Öz Olsun
Günlük iletişimlerimizde, yazarken yaratıcı ve dil bilgisi açısından doğru olmaya çalışıyoruz. Aynı özeni koruyarak, mesajlaşma dünyasında net ve özlü olmamız gerekiyor.
İşte tam da bu sebepten digital signage ile mesajlaşma, son derece öz ve net olmalıdır. Küçük bir ekranda çok fazla kelimenin kullanıldığı uzun bir anlatım değil.
Hedef kitleniz hareket halinde, yalnızca en önemli bilgileri akılda kalıcı bir biçimde alması gerekiyor.
Mesajınızda ne kadar az kelime kullanırsanız, o kadar çok etkiye sahip olacağını unutmayın. Hedef kitlenizin ekran önünde bekleyip, mesajınızı okumasını beklemeyin. Hedef kitleniz, vermek istediğiniz mesajı tek bakışta almalı.
- Önce en önemli olguları sunduğunuzdan emin olun. Kısa bir başlığın kullanılması ilgi toplamak ve ilgi oluşturmak için mükemmel bir yoldur.
- Gereksiz kelimeleri bırakın. Önemsiz kalıpları ve edatları ortadan kaldırın.
- Açık olun. Yerlerin, tarihlerin ve saatlerin net olarak gözüktüğünden emin olun.
- Renk cümbüşünden kaçının. Renk seçimi mümkün olduğunca sade olsun.
- Font boyutunu iyi seçin. Hedef kitleniz mesajınızı okuyabilmek için gözlerini kısmak zorunda kalmamalı.
Unutmayın! Mesajlarınız ne kadar iyi alınırsa, marka bilinirliğiniz de bir o kadar artar. Hedef kitleniz bir sonraki mesajınız için gözlerini ekranlara diker. güveniyor ve onları düzenli arıyor.