Digital Signage Kurulumu Öncesi Biraz Daha Düşünün

Digital signage, çalışanlarınızın ve müşterilerinizin ilgisini çekmenin yanı sıra marka kimliğinizi vurgulamak için mükemmel bir kaynak olabilir. Buna rağmen, digital signage kurulumu öncesi plan yapmazsanız, göz ardı edilen ekranlar ve boşa harcanan zamanla karşılaşabilirsiniz.

Digital signage, çalışanlarınızın ve müşterilerinizin ilgisini çekmenin yanı sıra marka kimliğinizi vurgulamak için mükemmel bir kaynak olabilir. Buna rağmen,  digital signage kurulumu öncesi plan yapmazsanız, göz ardı edilen ekranlar ve boşa harcanan zamanla karşılaşabilirsiniz. Digital signage çözümünüz için biraz daha zaman harcayarak kaliteli içerikler, etkili katılım ve maksimum fayda sağlayabilirsiniz.

Başarılı digital signage kullanımı için yedi tavsiye:

1. Hedeflerinizi Kararlaştırın

Digital signage kullanımınızda tutarlı bir içerik dizisi yaratmak için, neyi elde etmeyi umduğunuz konusunda karar vermek önemlidir. Kuruluşunuzun digital signage ile neyi başarmak istediğini karar vermek için insan kaynakları yöneticileriniz, bölüm müdürleri ve yöneticilerle konuşun. Bunları yazın ve sistemi kullandıktan birkaç ay sonra bunları ölçmeyi planlayın.

2. İçerik İçin Efor Harcayın

İlgi çekici içerik oluşturmak, başarılı bir digital signage çözümü için en önemli adımlardan biridir. İyi bir digital signage yazılımı, içeriğinizi güzel bir şablon içerisinde göstermenizi kolaylaştırır. Bu yazılım aynı zamanda kullanıcı dostu olmalıdır, çevrimdışı içerik hazırlamanıza ve hazırladığınız bu içeriği İçerik Yönetim Sistemine (CMS) yükleyebilmenize izin vermelidir. Bu sayede haftanın her günü güncel içerik göstermeniz kolaylaşır.

3. Lokasyona Odaklanın

Bir lokasyonda çok yoğun insan trafiğinin olması, dijital ekranlarınız için en iyi yer olduğu anlamına gelmez. Kitlenizin en çok meşgul olacağı alanlarda ekranlarınızı kullanın. Mola odası veya asansörlerin yanındaki alanlar olabilir. İnsanları izleyin, her gün bekledikleri, vakit geçirdikleri alanları belirleyin. En çok nerelerde ayakta durduklarını ya da oturarak beklediklerini bulduğunuzda ekranları oralara yerleştirin.Yanıtınızı aldıktan sonra ekranlarınızı koyacak bir yeriniz var.

4. Geri Bildirim İsteyin

Meslektaşlarınızı dürüst olmaya teşvik edin ve anonim olarak geri bildirim göndermelerine izin verin. Bir şey çalışmıyorsa, mesajınızı etkili bir şekilde iletmek için yeni yollar arayın. Unutmayın, iletişim tek yönlü değildir.

5.Markanızı Güçlendirin

Digital signage, her zaman markanızın ve iletişim stratejinizin bir uzantısı olmalıdır. Markanızın çizgisi ve şirket politikalarınızla ters düşen bir içerik paylaşılmadığından emin olmak için pazarlama ve iletişim departmanlarından rapor isteyin.

6.Yaratıcılık Sizin Kılavuzunuz Olsun

Uyumluluk, iyi bir digital signage çözümünün en önemli özelliklerinden biridir. Kullanmakta olduğunuz digital signage yazılımı ile başarılması mümkün olmayan durumlar varsa, yazılım sağlayıcınıza veya destek ekibine danışın. Amacınıza ulaşabilmeniz için yardımcı olabilirler ya da Gelecekteki yazılım güncellemeleri için isteğinizi not edebilirler.

7. Başarı Metriklerini Belirleyin ve Takip Edin

Metrikler, herhangi bir organizasyonel çözümün başarısını izlemek için en kritik bileşenlerden biridir ve digital signage bu gerçekten muaf değildir. Başarınız gelirle bağlantılı olmasa bile, kitlenizin içeriğe ne derece ilgi gösterdiğini ölçmenin yollarını öğrenin.

Önceki yazı
5 Adımda Digital Signage Kurulumu
Sonraki yazı
Digital Signage’ın Pazarlama Yöntemlerine Faydası

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN