Digital Signage ile Seyahat Acentelerinde Devrim

Yaz mevsimi geldi çattı. Havaların ısınmasıyla birlikte birçoğumuz tatil planları yapmaya başladık. Tatil lokasyonları hakkında bilgi almak için ilk yaptığınız şey nedir? Telefonunuzdan internete girmek mi? Biz de öyle tahmin etmiştik.

Peki ya, bilgi almak için seyahat acentelerini ziyaret etmeyi hiç düşündünüz mü? Akıllı telefon kullanımının yaygınlaşması ve internet üzerindeki hizmetlerin hayatımıza girmesiyle birlikte birçoğumuz seyahat acentelerinin varlığını unutmuş durumdayız.

Seyahat acentelerinin unutulmasındaki tek neden kullanıcılar mı? Seyahat acentelerinin bu durumda payı yok mu? Birçok seyahat acentesi, dijitalleşen dünyaya ayak uydurmayı tercih etmiyor. Günümüzde bile el broşürleri veya katalog üzerinden otel tanıtan seyahat acentelerini görmek mümkündür. Peki, bu şekilde müşteri çekebilmeleri mümkün mü sizce?

Digital signage teknolojisi, seyahat acentelerini kurtarabilir ve onları eski popüler dönemlerine kavuşturabilir. İşte, seyahat acenteleri için digital signage kullanım tavsiyeleri:

Tanıtıcı Video Sunumu

Dijital ekranlar müşterilerin seçtiği tatil yerlerini göz alıcı ve yüksek kaliteli görüntülerle gözler önüne sermenin yanında, kampanyalar ve dönemsel fırsatların bilgisini paylaşabilir. Buna ek olarak digital signage ekranlarında göstereceğiniz içerikleri zaman ayarlı olarak paylaşabilirsiniz. Örneğin, kampanyalar hakkında bilgilendirme yapan içeriğinizi iş çıkış saatlerinde yayına girmesi için zamanlayabilirsiniz. Böylece içeriğiniz, belirlediğiniz saatte otomatik olarak ekranda yerini alacaktır.

İnteraktif Kiosklar

İnteraktif kioskların etkileşim özelliği seyahat acentelerine büyük katkı sağlayabilir. İnteraktif kiosk üzerinden 360° sanal otel turları sunabilirsiniz. Müşteriniz merak ettiği oteli, interaktif kiosk ekranından gezebilir ve detaylıca inceleyebilir. Bu sayede müşterilerinizin aklında soru işaretleri kalmaz.

Otele ek olarak, otelin çevresinin ve otelin bulunduğu lokasyondaki doğal güzelliklerin de sanal tur aracılığıyla incelenmesi mümkündür. Böylece müşterinizin karar verme süreci hızlanacaktır.

Seyahat Tavsiyeleri

Seyahat edenleri, seçtikleri ülke veya bölge hakkında bilgilendirmek için dijital ekranlar kullanılabilir. Örneğin, güvenlik bilgileri, para birimi, satın alma rehberi gibi bir seyahat için gerekli olan bilgileri dijital ekranlar üzerinden müşterilerinize sunabilirsiniz. Bu tarz güvenilir bilgi kaynaklarını sunmak, seyahat acentesi deneyimine katma değer sağlamaktadır.

Digital signage teknolojisi, alanında uzman acente çalışanlarıyla güçlerini birleştirdiğinde ortaya harika sonuçlar çıkabilir. Müşteriniz internet üzerinden eriştiği bilgiden çok daha farklı ve işe yarayan bilgiye acentenizden erişebilir.

Önceki yazı
Küçük İşletmeler İçin Digital Signage Stratejileri
Sonraki yazı
Her Kobinin Bir Kurumsal Tv’si Olacak

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN