Başta AVM’ler olmak üzere çeşitli alanlarda sıkça kullanılan dijital ekranlar, ofis ortamlarının da vazgeçilmezi haline geldi. Kurum içi iletişim ve çalışan motivasyonunun arttırılması için tercih edilen dijital ekranlar, vaktinin büyük bölümünü ofiste geçirenler için keyifli bir ortam sunuyor.
Gün geçtikçe yaygınlaşan dijital ekranlar, ofis hayatında da aktif rol almaya başladı. Son dönemde büyük ölçekli şirketlerin Digital Signage çözümlerine yöneldiğini belirten iDisplay Genel Müdür Yardımcısı Serap Şahin, çalışma ortamlarının dijitalleşmesinin işletmelere daha modern ve yeni nesil bir boyut kazandırdığı ve kurum içi iletişimi güçlendirdiği görüşünde.
Google ofislerle başlayan yeni nesil ofis trendinin dijital ekranlarla evrim geçirdiğini belirten Şahin, “Keyifli ve çalışmaya teşvik eden ofis ortamları, örneklerini Türkiye’de göstermeye başladı. Google bunun öncülerindendi. Şimdi, Digital Signage dediğimiz bu sistemler, kurum içi iletişime katkı sağlarken çalışanların kuruma aidiyetini artırıyor ve daha keyifli bir çalışma ortamı sunuyor ” diye konuştu.
Ekranlarda neler gösteriliyor? sorusuna cevap veren iDisplay Genel Müdür Yardımcısı Serap Şahin şunları söyledi:
“O gün şirketin yemekhane menüsünü, mesai saati sona ererken şehirdeki trafik yoğunluk durumunu, ofis içi toplantı saatlerini, şirket içi duyuruları, kültürel, spor ve ekonomi haberlerini ekranlar anlık olarak verebiliyor. Üstelik içerik yönetimi de oldukça kolay. Kurum içerisinde verilmek istenen mesaj aynı anda tüm çalışanlara ulaştırılıyor ve kurum içi iletişim daha verimli ve etkin hale geliyor. Ekranlarda hava durumundan multimedya içeriklere kadar çok çeşitli içerikler yayınlanabiliyor.”
Şahin, kurumların farklı ihtiyaçlarına cevap verebilen ve geniş kullanım alanına sahip olan dijital ekranların kurumların dijitalleşme hızını artırdığı ve marka imajlarına büyük katkıda bulunduğunu da sözlerine ekledi.
Kaynak: http://www.ekogundem.com/calisma-ortamlari-dijitallesiyor-3986/