Birbirinden Şaşırtıcı Digital Signage Reklamcılığı Örnekleri

Reklamcılık, digital signage teknolojisinin gelişmesi ve yaygın olarak kullanılmaya başlanmasıyla birlikte büyük bir devrim yaşadı. Afiş ve posterlerden etkileşimli içeriklere uzanan uzun bir yoldan bahsediyoruz.

Kullanılan teknoloji, akılda kalıcı ve etkili reklamlar hazırlamak için başlı başına yeterli değildir. En iyi sonucu almak için yaratıcı ve inovatif fikirler de gereklidir.

Bu yazımızda, digital signage ile hayat bulan kullanıcı odaklı ve son derece yaratıcı reklamları sizin için paylaştık:

Rebecca Minkoff

İlk örneğimiz bir moda evinden geliyor. Connected Glass teknolojisini tercih Rebecca Minkoff, müşterilerine mağazanın her yerinden erişilebilen dijital katalog ile kesintisiz stil danışmanlığı sağlıyor. Müşteriler, deneme kabininde ışığın seviyesini diledikleri gibi ayarlayabiliyor ve hatta deneme kabininden kahve siparişi bile verebiliyorlar.[/vc_column_text]

Hjärtat

İsveçli eczane Hjärtat, insanların sigara içmesini önlemeye yardımcı olacak bir dizi ürün sunmak için etkili bir yol izledi. Duman sensörü entegre edilmiş bir digital signage reklam panosu, sigara dumanını algıladığında ekrandaki görüntü yüksek sesle öksürmeye başlıyor ve ardından sigarayı bırakmaya yardımcı ürünleri sergiliyor.

Pepsi Max

Pepsi, otobüs durağında bekleyenleri korkutan ve bir o kadar eğlendiren bir reklam projesi hazırladı. Net bir cam parçası süsü verilen digital signage ekranında aşırı gerçekçi animasyonlar gösterilerek otobüs durağında bekleyen yolcular kısa süreli şok geçiriyorlar. Animasyonun ardından gösterilen reklam görselinin, yolcuların tarafından unutulacağını sanmıyoruz.

British Airways

Şu ana kadar hazırlanmış en büyük digital signage reklamını izlemeye hazır olun! Canlı uçuş bilgisine bağlanan sistem, uçak geçtiğinde ekranda uçağı parmağıyla gösteren bir çocuk görseli oynatıyor. Ardından, geçen uçağın sefer bilgisini ekranda gösteriyor.

Morgan Stanley

Veri akışı ve digital signage’ın mükemmel uyumunu izlemek istiyorsanız vakit kaybetmeden aşağıdaki videoyu izlemeye başlayın! Pazarlamacılar ve şirketin reklam ajansı, önceden hazırlanmış şablonlar ve grafikler vasıtasıyla özel bir sistem kullanarak döviz kuru, borsa değerleri gibi verileri anlık olarak digital signage ekranlarında gösterebiliyorlar.

Önceki yazı
Kozmetik Sektörü İçin Digital Signage
Sonraki yazı
Neden Havaalanları Digital Signage İçin En Uygun Yerlerden Biridir?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN