CarrefourSA’nın Etkili ve Dinamik İçerikleri Dijital Ekranlarda

carrefour

Dijital Mağazacılık projesini hayata geçiren ve mağazalarını yenileyen CarrefourSA, mağazalarını dijital ekranlar ile donattı. iDisplay’in danışmanlığını ve uygulamasını yürüttüğü projede birçok alana dijital ekranlar yerleştirdi. Proje kapsamında mağazada kullanılan profesyonel ekranlar ile yenilikçi mağaza ortamı sağlanarak, müşteriler ile iletişimin arttırılması ve müşterilere mağazalarda daha keyifli daha eğlenceli bir ortam sunulması hedeflendi.

Afiş, Kağıt vb. geleneksel yöntemlerle, müşterilere sürekli değişen indirimleri duyurmanın, kampanyalardan haberdar etmenin hem zor hem de yeterince dinamik şekilde yapılamaması nedeniyle bu projeye başlandı. Digital Signage teknolojileri ile bu süreçler hem merkezi hem de çok dinamik ve etkili bir şekilde yapılmaya başlandı. Gün içerisinde tüm kampanya ve iletişimleri arka arkaya yüksek çözünürlüklü parlak ekranlarda yayımlanan içeriklere dönüştürerek belki de onlarca afişte yapılabilecek duyurular yapabilir hale gelindi. Mağaza üzerindeki iş yükleri de azalttığı için verimlilik de ön plana çıktı. Kağıttan yapılan tasarrufun yanı sıra Poster kullanımlarının minimum düzeye indiği projeye, çevre duyarlılığına da katkı sağladı. iDisplay ile başlatılan proje kapsamında mağazalarda kullanılan 300‘den fazla farklı büyüklüklerdeki profesyonel ekranlar ile ziyaretçilere güçlü ve son derece etkileyici bir ortamda alışveriş deneyimi sunulmaya başlandı. Mağaza girişlerinde ve iç alanda kullanılan Led ve Videowall ile müşterilere verilmek istenilen kampanya mesajları ve mağazadaki hizmetler çok etkili bir şekilde iletiliyor.

Reyonlara, kasa arkalarına konumlandırılan yatay ekranlar ve kanopi led uygulaması ile müşterilerin ürünlere ilgilerini çekecek dijital yayın alanlarının yapıldığı bu proje ile ilgili olarak CarrefourSA Teknoloji ve Altyapı Projeler Müdürü Ayhan Karayel, şu bilgileri verdi: ‘‘iDisplay Digital Signage teknolojilerinin kullanılmasıyla sağlanacak olan yenilikçi ve teknolojik firma imajına ve iletişim gücüne her firmanın ihtiyacı olduğunu düşünüyoruz. Geliştirilen proje ile mağazanın, yeni imajı ve teknolojik görünümüne yaptığı katkı müşteriler tarafından da çok daha fark edilebilir olmasının dışında merkezi yönetim kolaylığı da ciddi avantaj sağlamaktadır. Kurulan sistem ile tüm içeriklerin dinamik bir biçimde yapılabilmesi müşterilerle iletişiminin kalitesini arttırmaktadır.’’

Kaynak
http://www.bthaber.com/ 

Önceki yazı
Akıllı Şehirlerin Bilgilendirme Ekranı!
Sonraki yazı
Videowall Avantajları Nelerdir?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN