Yeni Başlayanlar İçin Digital Signage Rehberi

Dijital signage dünyasında yeniyseniz, bu hızlı başlangıç rehberi etkili bir iletişim için ilk adımları atmanıza yardımcı olacaktır. Bu adımlar genelde bir ya da iki küçük mesajla başlar, ardından fikirler test edilir ve hedef kitlenin üzerinde nelerin etkili olup olmadığına bakılır.

Digital signage ile iletişim kurmaya başlamadan önce bilmeniz gereken belki de en önemli konulardan biri, mesajınızın dikkate değer olmasıdır. Hedef kitlenizin önemsemeyeceği bir mesajı digital signage ekranlarında göstermek işinize yaramayacaktır.

Digital signage ürün ve hizmetleri şirket içi mesajlarınızı veya reklamlarınızı güvenilir, tutarlı, zamanında ve yüksek kalitede yayınlamanızı sağlar. Ancak, sizin için bir strateji oluşturamaz. Endişelenmenize gerek yok. Hızlı başlangıç rehberimiz size mesajınızı daha ilgi çekici kılmak için bazı önemli ipuçları veriyor.

Digital Signage İçeriğinin Temelleri

İnsanlar hareket halindeyken onlarla etkileşim kurmanız için yalnızca birkaç saniyeniz var. Mesajlarınızı dikkat çekici hale getirecek bazı stratejiler şunlardır:

1- Parlak renkler kullanın
2- Hareketli görseller kullanın.
3- Mesajınızın uzunluğunu, kitlenizin ekran karşısında geçireceği ortalama süre kadar tutun. Birçok başarılı perakende mesajı 3-10 saniye aralığındadır.
4- Kampanyalarınızı, fırsatlarınızı yansıtmak için içeriğinizi sık sık güncelleyin.
5- Ürün ve marka bilinirliğini güçlendirmeye yardım edecek mesajlara yer verin.
6- Müşterinizi tanıyın ve onların ilgi alanlarıyla konuşun.
7- İçeriğiniz, markanız ve şirket politikalarınızla tutarlı olsun.
8- Aşırı metinden kaçının. Mesajlarınızı mümkün olduğunca görsel olarak saklayın
9- Televizyon reklamları gibi mesajlar vermeyin. Merakı artıracak veya bilgi sağlayacak ürün hakkında kısa kesitler gösterin. Merak arttıracak, ilgi uyandıracak küçük kesitler gösterin.
10- Lokasyonun elverdiği ölçüde ses içeren mesajlar kullanın.

Digital Signage Kurulum Stratejisi

1- Mümkün olduğunca geniş ekran kullanmaya çalışın. Ekranın büyüklüğü, etkilenme seviyesini arttıracaktır.
2- Kullanıcılarınızın interaktif içeriklerden hoşlanacağına inandığınız durumlarda dokunmatik ekranlar kullanın.
3- Uygun ortamlarda hareket sensörü teknolojisini kullanın.
4- İçerik seçimine geçmeden önce müşteri tecrübesini aklınızda bulundurun. Digital signage alışveriş tecrübesini ileri boyuta taşımalı, süreci zorlaştırmamalı.
5- İçeriğiniz için en iyi zamanlamayı belirlemek için editör takvimi kullanın.
6- Şirketiniz ve ürünleri için sık kullanılan marka kimlikleri ekleyin
7- Ekranlarınızın konumlandırılmasını iyi ayarlayın. Ortalama göz hizası seviyesinde olmalıdır. Mesajınızı görebilmek için kimse havaya bakmaz.
.