Self-Servis Kioskları Müşteriler ve Restoranlar Arasında Popülerleşiyor

iDisplay, Vodafone Arena Digital Kiosk Projesi

Hızlı ve rahat kullanımı ile son dönemde giderek popülerleşen self-servis kioskları, restoran kullanıcıları için farklı deneyim sunmaya devam ediyor. Üç madde ile bu kioskların kullanım amacını özetledik:

1. Zaman — Self-servis kioskları, zaman tasarrufu özelliği ile tanınırlar. Özellikle fast food tarzı restoranlar için oldukça kullanışlı çözüm sunarlar. Uzun sipariş sırası bekleme gibi bir sorunu ortadan kaldırarak, hızlı bir şekilde sipariş verilmesini sağlarlar. Restoran çalışanlarına ise sipariş almak için harcadıkları zamanı yeniden yapılandırmaları için fırsat verir. Restoran çalışanları, siparişi hazırlamaya, restoran temizliğine veya müşteri memnuniyetine odaklanabilirler.

2. Kontrol— Self-Servis kioskları müşterilere, siparişleri için tam kontrol deneyimi sağlar. Self-Servis kioskları sayesinde restoranlar müşterilerine, ne zaman ve nasıl sipariş verebileceklerini ve diledikleri ödeme yöntemini seçebilme şansı tanır. Doğru bir entegrasyon ile, kullanıcılar akıllı telefonlar aracılığıyla bile sipariş verebilirler.

3. Otomasyon — Tutarlılık güvenilirliğini oluşturur. Self-Servis kioskları, sipariş ve ödeme süreçlerini otomatizme edebilir. Otomasyon süreçleri, müşterinin ilgisini çekerek menüyü daha detaylı keşfetmesine sebep olur ve haliyle restoran hasılatına katkı sağlar.

Bulgaristan Rousse Angel Kanchev Devlet Teknik Üniversitesi Elektrik Elektronik Fakültesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü’nden 2010 yılında mezun oldu. iDisplay’de 5 yılı aşkın süredir görüntüleme sistemleri üzerine değişik pozisyonlarda bir çok değerli projede görev aldı, 2015’ten bu yana ise iDisplay’de Proje Satış Yöneticisi olarak iş hayatına devam etmektedir.

Email: serif@idisplay.com.tr