Restoranlardaki Müşteri Tecrübesi Digital Signage İle Artıyor

Perakende başta olmak üzere daha birçok iş alanında çok meşhur bir söz vardır… Müşteri her zaman haklıdır. Çünkü çoğu zaman müşteri ikinci bir şans vermez. Müşteri kapma yarışında olan restoranlar ise bu sözü her zaman akıllarında tutmalılar. Bu yarışta öne geçmek isteyen restoranlar, digital signage gibi sürekli gelişen bir teknolojiden yararlanıp interaktif bir müşteri tecrübesi sunmaya başladılar bile.

Perakende başta olmak üzere daha birçok iş alanında çok meşhur bir söz vardır… Müşteri her zaman haklıdır. Çünkü çoğu zaman müşteri ikinci bir şans vermez. Müşteri kapma yarışında olan restoranlar ise bu sözü her zaman akıllarında tutmalılar. Bu yarışta öne geçmek isteyen restoranlar, digital signage gibi sürekli gelişen bir teknolojiden yararlanıp interaktif bir müşteri tecrübesi sunmaya başladılar bile.

Digital signage, birçok yönden yardımcı olabilir. Dijital menüye animasyon ekleyerek farklı ve yenilikçi bir görüntü oluşturabilirsiniz. Örneğin, ızgara üzerinde pişen hamburger köfteleri ya da dumanı tüten bir fincan kahve. Müşteriler ayrıca, besin değerlerini kağıt üzerinden okumaya kıyasla, dijital ekranlar üzerinden göz alıcı bir sunum ile alabilirler.

Restoranlar menülerini anlık olarak güncelleyebilir, günün spesiyalini veya eklenen yeni ürünü hızlıca gösterebilir. Ayrıca, çok satan ürünleri diledikleri zaman ön planda gösterebilirler. Bu şekilde, müşterileriniz menüyü anlamak için uğraşmadan, daha iyi bir müşteri tecrübesi yaşatabilirsiniz.

Restoranlar, müşterilerinin masasının üzerine interaktif bir dijital ekran yerleştirebilirler. Böylece, müşteriler interaktif ekranlar aracılığıyla sipariş verebilir, siparişi beklerken zaman geçirmek için onlara sunduğunuz içerikleri okuyabilirler.

Menü için dijital ekranları kullanmak başlı başına yeterli değil. Olaya müşterinizin gözünden bakmalısınız. Örneğin, digital MenuBoard üzerinden tüm menüyü gösteriyorsunuz ama görseller çok hızlı değişiyor. Bu durum müşterinizin sinirlerini oldukça bozacaktır.

Aynı şekilde, menüdeki görsellerin çok yavaş değişmesi de sinir bozucu olacaktır. Dengeyi tutturmalısınız. Farklı yaş grubundan insanlarla test yaparak bu süreci ayarlayabilirsiniz. Görsellerin üzerindeki yazıları okumalarını isteyin, bu esnada süre tutun. Çıkan sonucun ortalaması size ideal süreyi verecektir.

Bir diğer önemli nokta ise, hem dijital hem de fizikseldeki kanallarınızın birbirleriyle uyumlu olması. Dijital şubenizdeki menü ile fiziksel şubenizdeki menü birbirinden farklı ise bu durum müşterinizde kafa karışıklığına sebep olacaktır.

Digital signage, daha iyi bir interaktif tecrübe oluşturmanın sadece, oldukça önemli, bir yoludur. Restoranlar digital signage kullanarak tüm sorunlarını çözmeyi beklememelidir. Fakat, müşteri tecrübesi için oluşturdukları stratejiyi tamamlayacak en etkili araçlardan biri olduğunu unutmamalılar.

Önceki yazı
Digital Signage Yazılımı
Sonraki yazı
Hedef Kitlenizle Bağ Kurun

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN