iDisplay, NYX Video Wall Projesi

Proje Hakkında

L’Oréal Group Dünyanın en büyük kozmetik ve güzellik şirketidir. Fransa’da Paris banliyösünde Paris’e kayıtlı ofisi ve merkez ofisi ile Clichy, Hauts-de-Seine’de bu kozmetik alanında faaliyetlerini geliştirdi, saç rengi, cilt bakımı, güneşten korunma, makyaj, parfüm ve saç bakımı üzerine konsantre ve ilaç alanlarında aktif ve ABD’de üst nanoteknoloji’ye en çok yatırım yapan ve bu konuda en çok patenti elinde bulunduran bir şirkettir. Kurucusu 1907 yılında halesi adında bir saç boyası formülü geliştiren Eugène Schueller adında genç bir Fransız kimyagerdi.

L’Oréal Kiehl’s, Maybelline, Vichy, Garnier, Helena Rubinstein, Lancome, Ralph Lauren, Giorgio Armani Parfums, Biotherm, Cacharel, Kerastase, La Roche Posay gibi orta-üst sınıf için yapılmış olan markaları da bünyesinde bulundur. İsviçre çikolata firması Nestlé, bu şirketin en büyük 2. ortağıdır. Brand Finance’in düzenlemiş olduğu en iyi 50 kozmetik markası listesinde 2.sıradadır.

Bünyesine katılan bir diğer marka NYX Cosmetics ise Los Angeles’ta 1999 yılında girişimci Toni Ko tarafından uygun fiyatlı, kaliteli ve trendlere öncülük edecek profesyonel bir makyaj markası yaratma vizyonu ile doğdu.

Gücünü köklerindeki profesyonel makyaj uzmanlığından alan, odaklı pazarlama stratejisi ve sosyal medya ile desteklenen NYX kısa zamanda Amerika’nın en hızlı büyüyen renkli kozmetik markalarından biri haline geldi.

NYX ürün gamında günlük kullanıma uygun trend ürün ve renklerin yanı sıra, özel günler için makyaj ürünleri ve hali hazırda kült haline gelmiş The Curve Eyeliner, Butter dudak parlatıcısı gibi starlar da bulunuyor.

L’Oréal Türkiye, İstanbul Bağdat Caddesi’nde yeni açtığı NYX Cosmetics Mağazası için profesyonel görüntüleme çözümleri için diğer markalarında olduğu gibi yine iDisplay ile çalışmaya devam etti.

Proje kapsamında mağaza vitrinlerinde 2.500 nitts yüksek parlaklıkta 75” dikey ekranlar kullanılarak güçlü ve son derece dikkat çekici dijital yayın alanları elde edildi. Mağaza içinde ise kullanılan yatay ekranlar ise mağaza ziyaretçilerine baktıkları her noktada çok canlı renklerin olduğu, etkileyici ve keyifli bir ortamda alışveriş deneyimi sundu.

Kurulan sistem ile ekranların hem donanımları hem de tüm içerikleri tek bir merkezden yönetilebilmektedir.