Proje Hakkında

L’Oréal Group Dünyanın en büyük kozmetik ve güzellik şirketidir. Fransa’da Paris banliyösünde Paris’e kayıtlı ofisi ve merkez ofisi ile Clichy, Hauts-de-Seine’de bu kozmetik alanında faaliyetlerini geliştirdi, saç rengi, cilt bakımı, güneşten korunma, makyaj, parfüm ve saç bakımı üzerine konsantre ve ilaç alanlarında aktif ve ABD’de üst nanoteknoloji’ye en çok yatırım yapan ve bu konuda en çok patenti elinde bulunduran bir şirkettir. Kurucusu 1907 yılında halesi adında bir saç boyası formülü geliştiren Eugène Schueller adında genç bir Fransız kimyagerdi.

L’Oréal Kiehl’s, Maybelline, Vichy, Garnier, Helena Rubinstein, Lancome, Ralph Lauren, Giorgio Armani Parfums, Biotherm, Cacharel, Kerastase, La Roche Posay gibi orta-üst sınıf için yapılmış olan markaları da bünyesinde bulundur. İsviçre çikolata firması Nestlé, bu şirketin en büyük 2. ortağıdır. Brand Finance’in düzenlemiş olduğu en iyi 50 kozmetik markası listesinde 2.sıradadır.

L’Oréal ilaç alanındaki hedeflerini sürdürmek için 1973 yılında Synthelabo’yu satın aldı. Synthelabo Sanofi-Synthelabo olmak için 1999 yılında Sanofi ile birleşti. Sanofi-Synthelabo Sanofi-Aventis olmak için 2004 yılında Aventis ile birleşti.

17 Mart 2006 tarihinde, L’Oréal 652.000.000 £ ödeyerek kozmetik firması The Body Shop’u satın aldı. Şirketin şu an ki sahibi Liliane Bettencourt’dur.

L’Oréal Türkiye, İstanbul Bağdat Caddesi’nde yeni açtığı Lancome Mağazası için iDisplay’in danışmalığını ve uygulamasını yürüttüğü proje ile duvarlarını posterler yerine dijital ekranlar ile kapladı.

Proje kapsamında mağazada kullanılan 52 adet profesyonel ekran ile güçlü ve son derece etkileyici bir show alanı oluşturuldu. Kurulan sistem ile ekranların hem donanımları hem de tüm içerikleri tek bir merkezden yönetilmektedir.

Globalden bildirilecek mağaza konseptine göre tüm ekranlarda aynı anda aynı içerik yayınlanarak ziyaretçilere büyüleyici bir ortamda alışveriş deneyimi sunuluyor.