Perakendenin Yeni Yüzü Digital Signage

Perakendenin Yeni Yüzü Digital Signage

Bugünlerde insanlar sıkça evlerinden çıkıp, alışveriş merkezlerinde alışveriş yapmakta. Mağaza sahiplerinin, müşteriyi nasıl etkilemeleri gerektiğini tekrar düşünmeleri gerekiyor.

Mağaza sahiplerinin, mağazanın dışından ödeme adımına kadar müşteriyi etkileyecek kişiselleştirilmiş bir alışveriş deneyimi sunmaları gerek. İnternetin giderek yaygınlaşması, teknolojinin ilerleyip akıllıcı cihazların ortaya çıkması ile birlikte perakendeciler, müşterilere kişiselleştirilmiş bir alışveriş deneyimi yaşatmaya başladı.

Posterler ve raf etiketleri yerlerini giderek, ürün üzerinde anlık bilgilendirme yapabilen dijital işaretlere bırakıyor. Ödeme adımındaki ekranlar size, müşteri bağlılık programını tanıtarak kişiselleştirilmiş bir deneyim yaşamanızın kapısını aralıyor.

Çocukken kağıt katalogdan oyuncaklara baktığınız dönemleri hatırlıyor musunuz? Bugünlerde kağıt katalogların yerini, satıcının tüm kampanyalarını görüntüleyebilen ve hatta kasaya gitmeden ödeme yapmanıza olanak tanıyan kiosklar aldı.

Mağaza görevlisine kaç kere, ihtiyacınız olan bedeni olup olmadığını sordunuz? Artık birçok mağazanın tezgahında, ürünlerin stok durumunu anlık olarak gösteren ekranlar kullanılmakta.

Rekabette bir adım öne geçmek isteyen perakende sahipleri, bu amaçlarına ulaşabilmek için müşterilerine sürükleyici bir dijital tecrübe sunmaları gerektiğinin farkına vardılar.

Marmara Üniversitesi İşletme Bölümü’nde Lisans, Ürün Yönetimi ve Pazarlama Bölümü’nde Yüksek Lisans eğitimlerini tamamladı. İngilizce biliyor. Destek A.Ş.’de Hizmet Pazarlama Müdürü, Oki Printing Solutions Turkey’de Kurumsal Satış Yöneticisi, Samsung Electronics Turkey’de Kurumsal Satış Müdürü olarak çalıştı. Aralık 2014’ten bu yana ise iDisplay’de Genel Müdür Yardımcısı olarak iş hayatına devam etmektedir.

Email: serap.sahin@idisplay.com.tr