Perakende TV

Perakende televizyon ağlarının 1970’lerde birkaç küçük çaplı perakende mağazasında yer alan televizyonlar aracılığıyla, önceden kaydedilmiş reklam ve bilgilendirme içerikleri göstermeye başladığına dair tartışmalı bilgiler var. Temel hedefler aynı olsa bile günümüzün mağaza içi dijital ağları anlık içerik yönetimi, zamanlama ve raporlama gibi üstün becerilere sahip.

Perakende televizyon ağlarının 1970’lerde birkaç küçük çaplı perakende mağazasında yer alan televizyonlar aracılığıyla, önceden kaydedilmiş reklam ve bilgilendirme içerikleri göstermeye başladığına dair tartışmalı bilgiler var. Temel hedefler aynı olsa bile günümüzün mağaza içi dijital ağları anlık içerik yönetimi, zamanlama ve raporlama gibi üstün becerilere sahip.

İyi tasarlanmış bir Perakende TV sistemi, detaylı bir pazarlama planına entegre edildiğinde müşterilere ürünler ve kampanyalar hakkında etkili bilgilendirme yapabilir, hem işletmeci için hem de ihtiyacını karşılayan ürüne daha rahat kavuşan müşteri için fayda sağlayabilir. Mağaza içi Perakende TV çözümlerinin çoğu, standart televizyonlarla veya düz ekranlı monitörlerle çalışacak şekilde uyarlanabilir ve uzaktaki içerik dağıtımı için mevcut veya özel bir ağdan yararlanabilir.

Digital signage teknolojisi Perakende TV için en iyi çözümdür. Digital signage teknolojisinin sahip olduğu çok fonksiyonlu içerik yönetim sistemleri sayesinde içeriklerinizi kısa sürede oluşturup yayınlayabilirsiniz.

Peki, hangi türden içerikler kullanılmalı? Bir Perakende TV’de yer alması gereken en önemli içerik, kampanya reklamlarıdır. Mağazanızın önünden geçmekte olan müşteri adaylarının ilgilerini kampanya reklamları ile çekebilir ve mağazanızı ziyaret etmelerini sağlayabilirsiniz. Halihazırda mağaza içerisinde alışveriş yapmakta olan müşterilerinizi kampanya reklamları ile etkileyip, daha fazla alışveriş yapmalarına sebep olabilirsiniz. Yüksek çözünürlüğe sahip LCD veya LED ekranlar üzerinden gösterilen kampanya içeriklerinin dikkat çekme oranı her zamankinden daha fazla olacaktır.

Sadece bu kadarla sınırlı değil. Digital signage teknolojisi, interaktif ekranlar veya interaktif kiosklar aracılığıyla müşteri bilgisi toplayabilir. Kampanyalar ve son fırsatlardan haberdar olmak isteyen müşterileriniz interatif kiosklar üzerinden email veya telefon numarası gibi iletişim bilgilerini sizinle paylaşabilirler. Bu sayede müşterilerinize mağaza dışından bile ulaşabilir ve tekrar sizi tercih etmeleri için ilgi çekici tekliflerinizi sunabilirsiniz.

Perakende TV sistemi, perakende zincirleri için etkili ve zahmetsiz bir pazarlama kanalı yaratmış durumda. İlerleyen yıllarda bu sistemin perakende mağazalarının vazgeçilmez bir parçası olduğunu göreceğiz.

Önceki yazı
Digital Signage İçerikleri İçin Zamanlamanın Önemi
Sonraki yazı
Digital Signage Yazılımının Olmazsa Olmazları

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN