Otomotiv Sektöründe Digital Signage

Otomotiv sektörü, digital signage döneminden geçiyor. Modern, teknoloji meraklısı bir hedef kitleyle yüksek enerjili, interaktif ve görsel bir deneyim sunmak, artık otomotiv showroomları için isteğe bağlı değil, adeta bir zorunluluktur. Statik, baslı materyaller artık kitlelerin ilgisini çekmiyor. Digital signage ise her zaman, her yerde güncellenebilme özelliği ile ilgi çekici ve interaktiftir.

Otomotiv sektörü, digital signage döneminden geçiyor. Modern, teknoloji meraklısı bir hedef kitleyle yüksek enerjili, interaktif ve görsel bir deneyim sunmak, artık otomotiv showroomları için isteğe bağlı değil, adeta bir zorunluluktur. Statik, baslı materyaller artık kitlelerin ilgisini çekmiyor. Digital signage ise her zaman, her yerde güncellenebilme özelliği ile ilgi çekici ve interaktiftir.

Digital signage, şirketlerin yeni bir müşteri deneyimi seviyesine ulaşmalarına olanak tanır. Showroomlarda etkileyici bir unsur oluşturabilme özelliği ile digital signage, otomotiv sektöründe müşteri deneyimini güçlendirerek daha ektili bir katılım, daha fazla marka bilinirliği ve satışlara ciddi oranda katkı sağlamaktadır.

Dİgital signage teknolojisinin otomotiv sektöründe müşteri deneyimini geliştirme potansiyeli sınırsızdır. Aşağıdaki liste, birçok fırsatın yalnızca bir kısmını kapsamaktadır:

Dış Mekan LED Ekranlar

Mağazanızın dışına konumlandıracağınız LED ekranlar, dikkatleri üzerinize çekmenize olanak sağlayacaktır. Mağazanızın dışında kullandığınız posterleri periyodik olarak değiştirmek hem zahmetli hem de masraflıdır. LED ekranlarınızda gösterdiğiniz içeriği anında değiştirebilme imkanına sahipsiniz.

LED ekranlar aracılığıyla potansiyel müşterinizi mağazanıza çekmeye başardınız. Şimdi sıra, potansiyel müşterinizi mağazanızın içinde etkilemeye geldi.

Dijital Ekranlar

Dijital ekranlar, bekleme odaları ve showroomlar boyunca stratejik olarak yerleştirilebilir. Dijital ekranlar müşterilerin bekleme salonunda eğlenmesine ve algılanan bekleme süresinin azalmasına yardımcı olurken bayilere özel bir kanal sunarak tanıtım amaçlı bir pazarlama stratejisi oluşturmaya yardımcı olur. Dijital ekranlar üzerinden ürün ve hizmet tanıtımları yapılabilir. Örneğin, en yeni model sürümleri ve özellikleri, güncel finansman seçenekleri gibi tanıtımlar yapılabilir. Bunların yanı sıra, hava durumu, haberler ve sosyal medya kaynakları gibi genel bilgilere de yer verilebilir. Mağazanızın satış elemanı müşteriyi selamladığında, müşteriniz çoktan birçok pazarlama mesajına maruz kalmış olur. Dijital ekranların iletmiş olduğu göz alıcı renklere sahip görseller veya ilgi çekici videolar, müşterinizde merak hissi uyandıracak ve daha fazla öğrenme arzusu meydana gelecektir.

Video wall ekranları, özel tasarımlara ve içeriğe izin veren, maksimum etki yaratacak ve müşterilerin beklentilerinin ötesinde mağaza içi bir deneyim sunacak şekilde farklı formatlarda tasarlanabilir. Video wall’un çok sayıda ekranın bir araya getirilmesi, her ekranda farklı içerik gösterilebilmesi gibi özellikleri pazarlama ekipleri için sınırsız fırsatlar sunmaktadır.

İnteraktif Ekranlar

Günümüzün müşterileri dokunmatik cihazlar ile büyüdüklerinden dolayı ekranlarla etkileşime girmeye alışkındırlar. Ürün ile ilgili bilgiyi satış elemanlarından değil, bizzat ekranlar aracığı ile almayı tercih ediyorlar. Otomobil showroomlarında bu tecrübeyi bir adım daha öteye taşımak mümkündür. Müşteriler interaktif bir ekran kullanarak otomobilin model seçimini, aksesuarlarını ve renklerini değiştirebilir ve hayalindeki otomobilin neye benzediğini anında görebilirler. Bu şekilde müşterilerinize unutamayacakları bir deneyim sunabilirsiniz.

Digital signage teknolojisi, başarı yolunda işletmenizi bir adım daha öteye götürmeye yardımcı olacaktır.

Önceki yazı
5 Adımda Digital Signage Kurulumu
Sonraki yazı
Digital Signage’ın Pazarlama Yöntemlerine Faydası

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN