Otomotiv Sektöründe Digital Signage

Otomotiv sektörü, digital signage döneminden geçiyor. Modern, teknoloji meraklısı bir hedef kitleyle yüksek enerjili, interaktif ve görsel bir deneyim sunmak, artık otomotiv showroomları için isteğe bağlı değil, adeta bir zorunluluktur. Statik, baslı materyaller artık kitlelerin ilgisini çekmiyor. Digital signage ise her zaman, her yerde güncellenebilme özelliği ile ilgi çekici ve interaktiftir.

Devamını Oku »

Digital Signage’ın Parlak Geleceği 2017

Digital signage perakendeler, restoranlar ve hatta hastaneler için bile yüksek performans gösteren bir kaynak haline geldi. Birçok işletme dijital devrimi yakalamak için iyi çözünürlüklü, düşük piksel aralığına sahip büyük ekranlar ve digital kiosklar gibi digital signage ekipmanlarını satın almak ve işletmelerinin birer parçası haline getirmek için uğraş veriyorlar. Digital signage’ın bu denli başarılı olmasının ardındaki sebep (doğru bir şekilde kullanıldığında tabii ki) müşteriler ile etkileşime girebilmesi ve iyi bir müşteri deneyimi sunabilmesidir. 2017 yılının trend tahminlerine bakıldığında, digital signage için çok parlak bir yıl olacak gibi gözüküyor.

Devamını Oku »

Digital Ekranlar ve Eğitim Kurumlarının Mükemmel Uyumu

Digital Ekranlar ve Eğitim Kurumlarının Mükemmel Uyumu

Günümüzde, dijital dünyadan kaçmak neredeyse imkansız. Laptoplardan akıllı telefonlara ve daha birçok dijital cihaz ile etkileşime giriyoruz. Ve özellikle, internet ile büyüyen milenyum jenerasyonu için dijital aletler neredeyse nefes almak kadar vazgeçilmez. Bu yüzden, liselerde ve üniversitelerdeki dijital ekraların giderek artması rastlantı olmasa gerek.

Digital Signage Hasılatı Yükseltir, Maliyetleri Düşürür

Digital signage’ın üniversite yetkilileri için muhtemelen en önemli artısı, ek gelir oluşturabilme yeteneğidir. LED ekranlar reklam gösterimi için en uygun yöntemdir. Çünkü, dijital ekranlar kullanım esnekliğine ve kolay programlama özelliğine sahipler. Bir adet LED ekran sayısız reklam gösterebilir.

Devamını Oku »

Digital Signage Sistemlerindeki Yenilikler ve Sosyal Medyanın Bu Gelişime Etkisi

Digital Signage Sistemlerindeki Yenilikler ve Sosyal Medyanın Bu Gelişime Etkisi

Geçtiğimiz 10 yıl içerisinde, Digital Signage sektöründe birçok yenilik meydana geldi. Eski ve basit dijital ekranlar daha genel ve tanıtıcı içerikleri kitlelere sunmaktayken, bugünlerde sık sık gördüğümüz ve daha sofistike yapıdaki digital signage sistemleri için bu durum biraz daha farklıdır.

Digital signage yazılımları, iletişimi daha etkileşimli ve kişisel hale getirmeyi sağlayan bir şekilde gelişiyor. Hatta bu durum sayesinde, perakendecilerin müşterilerine daha kişisel seviyelerde ulaşabilmesi de sağlanmaktadır. Sonuç olarak, son yıllarda teknolojinin bu şekilde gelişmesi, markaların ileri görüşlü ve yenilikçi adımlarının vazgeçilmez bir parçası olmakta ve digital signage sistemlerinin mutlaka olması gerektiğine tanıklık etmekteyiz. Son yıllarda, yalnızca digital signage endüstrisi değil aynı zamanda kendi içerisinde de birçok teknolojik gelişim gerçekleşmiştir. Bu yazıda, sözü geçen yenilikleri ve sosyal medyanın bu trendlerin hızlı bir şekilde yayılmasına nasıl yardımcı olduğunu inceleyeceğiz.

Devamını Oku »