Küçük Alanlarda Digital Signage Kullanımı

Biliyoruz, alışveriş merkezleri veya metro istasyonları gibi yüksek insan trafiği alan yerler doğal olarak ilginizi çekiyor. Neden çekmesin ki? Mesajınızı çok sayıda insana göstermek için harika yerler.

Biliyoruz, alışveriş merkezleri veya metro istasyonları gibi yüksek insan trafiği alan yerler doğal olarak ilginizi çekiyor. Neden çekmesin ki? Mesajınızı çok sayıda insana göstermek için harika yerler.

Peki, mesajınızı iç mekanlarda göstermeyi hiç düşündünüz mü?

İç mekan digital signage kullanımı için 4 mekan fikri:

1. Digital Signage’ı Sınıflarda Kullanın

Günümüzde birçok sınıf, bilgisayar, projektör ve interaktif tahta kullanıyor. Bunların hepsini neden bir digital signage’da birleştirmeyelim ki?

Digital signage’ı standart bir TV gibi kullanarak eğitim programlarını gösterebilir, ilgili mesajları yayınlayabilirsiniz. Öğretmenler her sınıf için özel bir içerik listesi oluşturabilir, yaklaşmakta olan sınav, aktivite gibi önemli tarihleri hatırlatabilir.

İnteraktif bir digital signage bu tecrübeyi bir adım daha öteye taşıyabilir. İnternet bağlantısına sahip bir digital signage ürünü ile web sitelerine erişim sağlayabilir, video gibi içerikleri kontrol ederek üzerinde tartışabilir ve depolanmış olan ders materyallerini görüntüleyebilirsiniz.

2. Digital Signage’ı Toplantı Odalarında Kullanın

Toplantı esnasında büyük, parlak bir ekrana bakmak, not defterin bakmaktan daha keyifli olacaktır. Dokunmatik ekranlar toplantı tecrübenizi farklı ve modern kılabilir. Sunumunuz sırasında sizi dinleyen kitlenin size katılıp, sizinle birlikte ekrana tıklaması oldukça farklı bir deneyim olurdu. Dinleyicilerinizi bir adım daha öteye taşıyıp sunumunuzun bir parçası haline dönüşmelerini istemez miydiniz?

Bu geniş ekranları toplantı odalarında video konferans yapmak amacıyla da kullanabilirsiniz. Cloud erişimi sayesinde interaktif içeriklerinizi kolayca görüntüleyebilir ve çok daha verimli toplantılar elde edebilirsiniz.

3. Digital Signage’ı Asansörlerde Kullanın

Asansördeki insanları bilirsiniz. İstedikleri kata ulaşıncaya kadar sessizce yere, kıyafetlerine ya da telefonlarına bakarlar. Gitmek istedikleri kata kadar beklemekten başka bir şansı olmayan bu insanlara mesajınızı göstermek istemez miydiniz?

Ziyaretçileriniz için reklam, çalışanlarınız için ise günlük mesaj göstermek için harika bir fırsat. Asansörün genişliğine göre değişiklik gösterecek bir ekran boyutu seçerek, kısa bekleme süresi için uygun içerikler gösterebilirsiniz. Ayrı media player kullanan farklı asansörler ile ziyaretçileriniz yukarı çıkarken farklı, aşağı inerken farklı mesaj görebilir.

4. Digital Signage’ı Hasta Odalarında Kullanın

Hastaneler, klinikler ve dişçiler bekleme odalarında digital signage kullanıyorlar. Peki digital signage teknolojisinin hasta odalarında da yer almasını istemez miydiniz?

Diş temizleme işlemini düşünün. Tüm bu süre boyunca tavana bakmak işlemi sizin için daha da sıkıcı bir hale getirmiyor mu? Ya da muayene odasında doktorun gelmesini beklerken sıkıntıdan etrafı incelediğinizi düşünün. Ne demek istediğimizi anladınız sanırım. Bu fırsatı hastalarınızı eğitmek ve bilgilendirmek için kullanabilirsiniz.

Bir digital signage kullanarak sağlık ile ilgili küçük ama önemli bilgiler verebilir, sağlık hizmetleri hakkında tanıtım yapabilir, ve hatta grip aşısı, kan değeri ölçme aleti gibi tıbbi ekipmanların reklamını gösterebilirsiniz.

Digital signage için hangi mekanı kullanacağınızı seçmeden önce hedef kitlenizi düşünün. Açık ve kalabalık mekanlara kıyasla küçük alanlar da hedef kitlenize etkili bir şekilde mesajınızı iletmenize yardımcı olabilir.

Önceki yazı
Digital Signage Yazılımı
Sonraki yazı
Hedef Kitlenizle Bağ Kurun

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN