Kimse El Broşürlerini Okumaz

Başlığa ek olarak, e-maillerin de fazla okunmadığını söyleyebiliriz. Ya da salondaki beyaz tahta üzerine hızlıca çizilmiş hatırlatıcıların da dikkate alındığı söylenemez. Bu durumlar tanıdık geldi, öyle değil mi? Yüksek tempolu bir çalışma ortamında şirketler, çalışanlar arasında güçlü bir iletişim kurmakta zorlanırlar. Rapor etmeniz gereken her zaman yeni bir şeyler vardır ve o bilgiyi anında almanın bir yolu yoktur. En azından digital signage olmadan…

Oldukça açık gözüküyor, değil mi?
Dijital bir platform, doğru, kullanışlı bilgileri ekibinizin her bir üyesine sürekli olarak dağıtmanıza olanak tanır. Geleneksel el ilanları ve e-postalardan daha heyecanlı ve gelişmiş olan digital signage ekranları, oldukça dikkat çeker; mesajlarınız göz ardı edilemez.

Ortalama olarak, bir çalışan haftada 304 e-mail alır. Aşırı dolu olan bu gelen kutusunda ihtiyacınız olan veya son derece önem arz eden mailleri çoğu zaman kaybedersiniz. Gelen kutusunun içinde mail arayışına girmek çok yorucu bir hal alıyor ve zaman kaybına neden oluyor.

Dijital bir platform, doğru, kullanışlı bilgileri ekibinizin her bir üyesine sürekli olarak dağıtmanıza olanak tanır. Geleneksel el ilanları ve e-postalardan daha heyecanlı ve gelişmiş olan digital signage ekranları, oldukça dikkat çeker; mesajlarınız göz ardı edilemez.

Ortalama olarak, bir çalışan haftada 304 e-mail alır. Aşırı dolu olan bu gelen kutusunda ihtiyacınız olan veya son derece önem arz eden mailleri çoğu zaman kaybedersiniz. Gelen kutusunun içinde mail arayışına girmek çok yorucu bir hal alıyor ve zaman kaybına neden oluyor.

Sürekli olarak, toplantı, etkinlik zamanlarını, tarihlerini ve yerlerini iletmek için uğraşıyor musunuz?
Dijital ekranlarınızla bu bilgileri aktarmaya çalışın, çalışanları uyararak bu bilgilere göre programlarını düzenlemelerine izin verin. Artık çalışanlarınız ne zaman, nerede olacaklarına dair bilgi sahibi olacaklar.

Digital Signage ayrıca çalışanlara görevde kalmaları için motivasyon aracı olarak da hizmet etmektedir.

Herkese sorumluluklarını hatırlatmak için son satış rakamlarını, yaklaşan proje bitiş tarihlerini ve şirketin ana hedeflerini gösterin. Başarılı olan personelinizi dijital ekranlar üzerinde gösterin, başarısından bahsedin.

Koridorlar, konferans alanları, kafeteryalar gibi çalışanların günde en az bir kez ziyaret ettiği yerlerde ekranlarınızı konumlandırın. Digital signage ekranlarını PR aracı olarak da kullanabilirsiniz. Ziyaretçilere şirket haberleri, çalışan ve şirket başarıları ve işletme yöneticilerinden gelen mesajlar gibi imajınızı olumlu yönde etkileyecek içerikler gösterebilirsiniz.

Bu denli faydalar sağlayan fonksiyonel bir sistemi kullanmak bizi oldukça uğraştıracaktır, şeklinde düşünüyor olabilirsiniz. Tam tersine, kullanımı son derece basittir. Dilediğiniz içeriği oluşturmak ve yayınlamak tahmininizden daha az zaman alacaktır. Hazır şablonları kullanarak da içerik hazırlama imkanınız var, bu şekilde zaman kaybınızı minimum seviyeye indirebilirsiniz.

Digital signage’ın şirketinizin iletişim kurma biçiminde devrim yaratmasına izin verin.