İnteraktif Tecrübeyi Mahvedecek 4 Sorun

Gerekli donanımı satın aldınız, doğru yazılım ile entegre ettiniz ve hikayenizi anlatacak bir içerik oluşturdunuz. Hedef kitlenize benzersiz bir interaktif tecrübe sunmak için hazırsınız.

Gerekli donanımı satın aldınız, doğru yazılım ile entegre ettiniz ve hikayenizi anlatacak bir içerik oluşturdunuz. Hedef kitlenize benzersiz bir interaktif tecrübe sunmak için hazırsınız.

Doğru mu? Peki ya küçük ama yeri geldiğinde büyük sorun oluşturabilecek detayları düşündünüz mü?

Küçük diye önemsemediğiniz, göz ardı ettiğiniz detaylar üzerinde yeterince düşünmezseniz o hatalar büyük prob

lemlere sebep olabilir ve sunmak istediğiniz interaktif tecrübeyi başarısız kılabilir. Bu duruma düşmek istemiyorsanız eğer bu 4 ipucuna göz atmanızda fayda var:

1. İçeriğiniz Dikkat Çekmiyor

Tüketiciler, birbirini tekrar eden, yaratıcılıktan uzak reklamlara o kadar alışmış durumdalar ki, bu reklamları görmezden gelme konusunda uzmanlığa sahipler.

Çoğu tüketici bir reklama veya içeriğe 3 saniye veriyor, ardından görmezden geliyor. İnteraktif bir içeriğe yatırım yapacaksanız eğer, bunun farklı ve işe yarar olması lazım.

Ayakkabı mı satıyorsunuz? Ayakkabı giymiş onlarca insan fotoğrafı kullanmak pek yaratıcı değil açıkçası. Hedef kitlenizin ayakkabı hakkında bilmek istediklerini anlamak için zaman harcayın. Hangi maddelerden üretildiler, ne kadar özeller, her ayak numarasına göre mevcut mu? İnteraktif bir dijital tecrübe, sadece tıklanabilen ekrandan ibaret olmamalı.

2. Kullanımı Zor, Karışık Bir Kullanıcı Ara yüzü

Kullanıcılar, ekranın başına geldiğinde ne yapabileceklerini tam olarak bilmek isterler. Kullanılması zor bir ara yüzünüz varsa eğer, en iyi bilgiye veya içeriğe sahip olmanız pek bir anlam ifade etmiyor. Birkaç kullanıcı testi yapamadan ara yüzü yayına almayın. Kullanıcılarınızın ne tepki vereceğini görmek sizi şaşırtacaktır.

3. Kullanıcısına Bağıran Bir Dijital Ekran

Kullanıcılarına sadece metinler aracılığıyla değil, aynı zamanda konuşarak etkileşime geçen bir dijital ekran düşünün. Her şey çok etkileyici öyle değil mi? O ekranın size bağırırcasına konuştuğunu düşünün. Bu tip durumda iki şey yapılır. Birincisi, sesi kapatmak için butona tekrar ve hızlıca basarsınız. Bu yöntem işe yaramazsa, ekrandan hızlıca uzaklaşırsınız. Bu yöntem, etkili bir pazarlama yöntemi kesinlikle değildir. İnsanlar hakla açık alanlarda dikkatleri üzerlerine çekmek istemezler. Bu yöntemi kullanmayın.

4. Ekranınız Çok Karanlık, Çok Küçük ya da Aşırı Parlak

Büyük çaplı bir kurulum yapmayı düşünüyorsanız eğer bu durum maliyetli olacaktır. Ekonomik kaygılarınızı anlıyoruz. Dikkatli olmalısınız. Birçok büyük çaplı digital signage kampanyası, kalitesiz, kötü donanım kullanımı sebebiyle başarısız oluyor. Küçük, loş ekranlar ve hatta daha kötüsü karanlık ekranlar markanızın itibarına gölge düşürebilir. Konsept oluşturma aşamasında maliyetlerin farkına varmanız ve bu maliyetleri karşılayabiliyor durumda olmanız gerekli.

Önceki yazı
Digital Signage Yazılımı
Sonraki yazı
Hedef Kitlenizle Bağ Kurun

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN