Hedef Kitlenizle Bağ Kurun

Çoğu durumda, IT ekibiniz veya ağ yöneticiniz sisteminizin satın alınması, kurulması ve bakımına dahil olacaktır. Bazen, kullandıkları yazılımı ve ekipmanı gerçekten belirleyen ve bulan kişiler her zaman iletişim stratejisini hazırlayan veya içerik oluşturan kişiler olmayabilir.

Zaman zaman, dijital, entegrasyon, dağıtım, güvenlik duvarları, sunucular derken asıl hedefimizi unutuyoruz.

Hedef kitlemiz ile bağlantı kurmak…

Çoğu durumda, IT ekibiniz veya ağ yöneticiniz sisteminizin satın alınması, kurulması ve bakımına dahil olacaktır. Bazen, kullandıkları yazılımı ve ekipmanı gerçekten belirleyen ve bulan kişiler her zaman iletişim stratejisini hazırlayan veya içerik oluşturan kişiler olmayabilir.

İçerikleriniz iletişim kültürünüze bağlı olarak çeşitli kaynaklardan gelebilir. İletilerinizin, eğitimli iletişim veya pazarlama uzmanları tarafından kontrol edilmesini sağlayabilirsiniz.

Kitlenizle bağlantı kurmak, geniş bir faaliyet yelpazesinde çaba gerektirir:

  • Ayrıntılı hedef ve yöntemlerin olduğu bir iletişim stratejisine sahip olmak;
  • Kanıtlanmış tasarım teknikleri kullanarak görsellerinizi hazırlamak;
  • Kitlenizi anlamak ve onları çekmek için içsel sosyal ve öğrenme faktörlerini kullanmak;
  • Kitlenizi katılıma teşvik edecek bir ara yüze sahip olmak.
  • Kitlenizin ilgisini çekmek için sürekli iyi içerik yayınlamak;
  • Başarıyı ölçmek ve devamlı olarak iki yönlü iletişimi geliştirmeye çalışmak.

Digital signage ekranlarınızı çift yönlü kullanın. Hedef kitleniz sadece içeriğinize bakmakla yetinmesin, içeriğinizi kullanmalarına, onunla etkileşime geçmelerine olanak tanıyın. Böylece mesajlarınız daha fazla kişiye ulaşır ve daha kalıcı olur.

Önceki yazı
5 Adımda Digital Signage Kurulumu
Sonraki yazı
Digital Signage’ın Pazarlama Yöntemlerine Faydası

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN