Dinamik Digital Signage ile Yeni Tanışacaklara Tavsiyeler

Herhangi bir dijital çözümüne sıfırdan başlamak kimi zaman hayal kırıklığı yaratabiliyor. Elbette bunun birçok sebebi olabilir. İletişim eksikliği, kısıtlı veya yetersiz bütçe gibi faktörler de dahil olduğunda iş içinden çıkılmaz bir hal alıyor.

iDisplay Genel Müdür Yardımcısı Serap Şahin Tunç, digital signage kullanımına yeni başlayanlar için cevaplanması gereken birkaç önemli soruya değindi. İşte o sorular:

Dinamik Digital Signage ile Yeni Tanışacaklara Tavsiyeler

Herhangi bir dijital çözümüne sıfırdan başlamak kimi zaman hayal kırıklığı yaratabiliyor. Elbette bunun birçok sebebi olabilir. İletişim eksikliği, kısıtlı veya yetersiz bütçe gibi faktörler de dahil olduğunda iş içinden çıkılmaz bir hal alıyor.

iDisplay Genel Müdür Yardımcısı Serap Şahin Tunç, digital signage kullanımına yeni başlayanlar için cevaplanması gereken birkaç önemli soruya değindi. İşte o sorular:

  • Beklentilerim gerçekçi mi?
  • İçerik stratejim nedir?
  • Yazılı içerik politikam var mı?
  • Doğru takım arkadaşlarıyla çalışıyor muyum?
  • Ortam ışığının etkisi nedir?

Donanımın garantili olması kadar güvenilir olması da önemlidir. Entegratörün uzun vadeli servis desteği olması kritik önem taşımaktadır.

Donanıma güç sağlamak da ayrıca önemlidir. Tutarlı akım sağlayan bir güç kaynağınız var mı?

“Dinamik digital signage içerik kullanımından verimli sonuç almak istiyorsanız, içerik yönetim sistemini kullanmasını bilen biri olmalı,” diyor Serap Şahin Tunç. “Siz içeriğinize dikkat etmezseniz, kimse dikkat etmez.” diye ekliyor.

İlk, digital signage kullanımını başarıya ulaştıracak bazı süreçler vardır. Serap Şahin Tunç’a göre o süreçlerden bazıları:

  • Başlangıç ve kararlılık;
  • Doğru soruları sormak;
  • Kurulumun tanımını ve kapsamını belirlemek;
  • Eğitim ve sürekli destek sağlamak ve
  • Geliştirme yapmak için kurulumu değerlendirmek, sonuçları raporlamak ve sistemi genişletmek.

Serap Şahin Tunç ayrıca, digital signage ekosistemden bahsetti. Ekosistem aşağıdakileri içeriyor:

  • Donanım; Ekranlar, ekran sabitleyicileri ve altyapı.
  • Yazılım; Zamanlama, medya oynatıcıları ve kontrol.
  • Bağlantı; Kablolu, kablosuz, hücresel ve internet.
  • İçerik; Medya oynatıcıları, reklam ve pazarlama.
  • Operasyon; Kurulum, ağ bağlantısı, bakım, servis ve destek.
  • Dizayn; Amaç ve çevresel etkenler.
  • İş; İş birliği ve hasılat.

Başarılı, bütçe dostu ve dinamik bir digital signage sistem kurulumu için ilk adımı atmak istiyorsanız, Serap Şahin Tunç’un tavsiyelerine dikkat etmekte fayda var.

Sonraki yazı
Digital Signage ve Farklı Kullanım Alanları

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN