Digital Signage’ın Özeti

Digital signage, dünya genelindeki perakende satış noktalarından tutun da eğitim kurumlarına kadar kullanılan yerleşik bir multimedya sistemidir. Digital signage ile sunulan mesajlar hedeflenen kitleye uygun olacak şekilde özelleştirilir, ve mesajın sunum zamanı genellikle mevsim, günün saati veya haftanın günü gibi faktörlere dayalı olarak planlanır.

Digital signage, dünya genelindeki perakende satış noktalarından tutun da eğitim kurumlarına kadar kullanılan yerleşik bir multimedya sistemidir. Digital signage ile sunulan mesajlar hedeflenen kitleye uygun olacak şekilde özelleştirilir, ve mesajın sunum zamanı genellikle mevsim, günün saati veya haftanın günü gibi faktörlere dayalı olarak planlanır.

Digital signage özellikle perakendeciler için mükemmel bir araçtır, çünkü anlık değişiklikler, özelleştirmeler ve mesajların yeniden hedeflenmesi gibi önemli avantajlar sunmaktadır. Digital signage teknolojisi, satışa yönelik potansiyeli düşünüldüğünde çok hesaplı bir çözümdür. Satın alma döngüsündeki zor ve kararsız süreç, düzgün uygulanan digital signage kampanyaları yardımıyla kolaylaşıyor.

Digital signage’ın kullanımı da oldukça basittir, çok kısa süre içerisinde mesajınızı yayınlayabilir ve dilediğiniz değişikliği dilediğiniz anda gerçekleştirebilirsiniz.

Digital signage teknolojisi tüm dünyayı etkisi altına alıyor olmasına rağmen hala bu teknolojiye yatırım yapmaktan çekinen kuruluşlar mevcuttur. Digital signage’ın faydaları çok açık olsa da hala akıllarda soru işretleri var. Bu teknolojiyi kullanmak zor mudur? Digital signage’ın yapısı hantal mıdır? Bu teknolojiyi çalıştırmak masraflı mıdır? Ve belki de en önemlisi, digital signage’dan maksimum faydayı nasıl sağlayabilirim?

Daha önce de belirttiğimiz gibi, digital signage hesaplı ve kullanımı kolay bir çözümdür. Kalan soru, digital signage’dan maksimum faydayı nasıl sağlayabilirim?

İlk olarak, digital signage’ın normal bir televizyon ile aynı deneyimi sağlamadığını anlamak önemlidir. Bunun anlamı, gereğinden fazla uzun süren içerikler işe yaramayacak demektir. Digital signage ekranlarınızın konumlandırılacağı lokasyona bağlı olarak içerikleriniz 30, 60 veya en fazla 120 saniye aralığında olmalıdır, aksi takdirde içeriğiniz etkili olmayacaktır.

Kısıtlı zaman diliminde çok fazla şey anlatan içeriklerin üretilmesi zorlu bir süreçtir. Bu süreci aşmak için medya dizayn ekibine sahip olan digital signage sağlayıcıları ile çalışabilirsiniz. Bu ekipler ihtiyaçlarınızı analiz ederek amacınıza en uygun içeriğin hazırlanmasında yardımcı olurlar. Uzman tavsiyeleri ilgi artırmak, marka bilinirliği ve satış konularında yardımcı olacaktır.

Digital signage teknolojisinden maksimum fayda sağlamak, sizin ve müşterilerinizin ihtiyaçlarına cevap veren özel ve yaratıcı içerikler üretmek için digital signage sağlayıcınızla yakın çalışın.

Digital signage yeni bir teknoloji olarak görünse de kendini birçok sektör de kanıtlamış ve başarıya ulaşmıştır.

Önceki yazı
Digital Signage İçerikleri İçin Zamanlamanın Önemi
Sonraki yazı
Digital Signage Yazılımının Olmazsa Olmazları

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN