Perakendeciler devamlı olarak müşterilerinin davranışlarından anlamlı bir sonuç elde etmek için çalışıyorlar. Perakendeciler, bu teknoloji odaklı sektörde başarılı olabilmek için analitik yazılımları ile entegrasyon kurmalıdırlar. Bu sayede pazarlama mesajlarını optimize edebilir ve kişiselleştirebilirler.

Peki, veri odaklı içerikler farklı sektörlerde nasıl kullanılır?

Fast-Food Sektörü

Anlık olarak menü üzerinde ürün, fiyat, içerik değişikliği yapılabilme imkanının yanı sıra digital signage ile belirli zaman aralıklarında toplanan sipariş verilerini yorumlayarak müşterilere kişiselleştirilmiş bir tecrübe yaşatabilirsiniz.

Örneğin, günün, haftanın ya da ayın çok satan ürünlerini analiz edebilir ve digital signage ekranlarında gösterebilirsiniz.

Finans Sektörü

Digital signage teknolojisi, özellikle dijital kiosklar, finans sektörü için vazgeçilmez bir parça olma yolunda ilerliyor. Bankalar, müşterileriyle olan etkileşimleri için basılı materyallerden vazgeçip digital signage teknolojisine yöneliyorlar.

Bankalar, kişiselleştirilmiş hizmet sunabilmek için hesap bilgilerine dayanan işlemler sırasında reklamlar sunarak mortgage oranları veya diğer ürün ve hizmetler hakkında müşterilerini bilgilendirmektedirler.

Konaklama Sektörü

Dijitalleşmenin önemini fark eden otel işletmecileri, misafirperverlik düzeyini bir adım daha öteye taşımak için digital signage teknolojisine başvuruyor.

Güzel bir karşılama, lezzetli yemekler ve otel içi eğlenceli aktiviteler tek başına yeterli değildir. Misafirlerin konakladığı odayı da unutmamak lazım.

Misafirlerine kesintisiz bir misafirperverlik yaşatmak isteyen işletmeler, rezervasyon işleminin ardından misafirlerini küçük bir ankete katılmaya davet ediyorlar. Ankette, misafirin hangi takımı tuttuğu, ne tür filmler izlediği ve dinlemekten keyif aldığı müzik türleri soruluyor. Çıkan sonuca göre odada bulunan digital signage ekranından misafirin sevdiği içerikler otomatik olarak yayınlanıyor. Örneğin, misafirin tuttuğu takımın maçı otomatik olarak görüntüleniyor. Bu sayede hizmet kalitesi, rakip işletmelerin sunduğu hizmetin ötesine geçiyor.

Veri odaklı içerikleri kullanarak digital signage üzerinden kullanıcılarınıza kişiselleştirilmiş bir tecrübe sunmak oldukça basit ve bir o kadar etkilidir. Dijital kanalların gelişmesiyle birlikte artan rekabet ortamında kullanıcılarınıza, onların isteği doğrultusunda hizmet vermek, sizi bu zorlu yarışta öne geçirecektir.

Önceki yazı
Kozmetik Sektörü İçin Digital Signage
Sonraki yazı
Neden Havaalanları Digital Signage İçin En Uygun Yerlerden Biridir?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.

BİLGİ FORMU
HEMEN ARAYIN