Digital Signage ve Farklı Kullanım Alanları

Digital Signage ve Farklı Kullanım Alanları

Başarılı bir Digital signage stratejisinin anahtar noktalarından biri de hedef kitlenizin ilgisini çekebilmektir. Ekranınıza bakmalarını sağlayamıyorsanız, yaptığınız yatırımın anlamı kalmıyor demektir. Twitter, Facebook, YouTube veya Google+… Bu platformlardan birini veya hepsini Digital signage planınızın içine dahil ederek bir topluluk oluşturabilir ve katılımı arttırabilirsiniz.

Digital signage, sosyal medya trendine de başarılı bir şekilde ayak uydurmakta. Sosyal medya portallarındaki içeriği, dijital ekranların da ötesinde akıllı telefonlara, tabletlere, bilgisayar ve internet sitelerine taşıyabilir.

Bu durum özellikle, haberleşme kanalı olarak sosyal medya ve akıllı telefonları tercih eden üniversite ve lise öğrencilerinin ilgisini ciddi anlamda çekecektir. Özellikle üniversitelerde, akıllı cihazların kullanılma oranı giderek artıyor. Listenin başında ise akıllı telefonlar yer alıyor.

Birçok üniversite öğrencisi günün 3,5 saatini akıllı telefonlarını kullanarak geçiriyorlar ve %92’si e-mail gönderme işlemini akıllı telefonlar üzerinden gerçekleştiriyor.

Mobil cihazların kullanım oranındaki artış sadece üniversitelerle sınırlı değil. Her türlü organizasyonda, kişisel ve profesyonel kullanım alanında da büyük bir artış sergilemekte. Pek çok insan hareket halindeyken haberleşmeye, e-mail cevaplamaya, bilgi alıp etkileşime girmeye alışmış durumda.

Sonuç olarak biliyoruz ki günümüz insanları sosyal medyayı etkin şekilde kullanıyorlar. Neden onların bu ihtiyaçlarına cevap vererek dikkatlerini çekmeyelim ki? Bu sizin ekranlarınızı sosyal medya severler için odak noktası haline getirecektir. Digital signage telefonunuzun veya tabletinizin çok daha ötesine geçebilir. Hedef kitlenize bilgi açısından zengin teknolojik bir ortam sağlayın ve potansiyel müşterilerinizle bağınızı kuvvetlendirin.