Digital Signage ve Düzenli İçerik Güncellemenin Önemi

Digital Signage ve Düzenli İçerik Güncellemenin Önemi

Digital Signage hedef kitlenize mesajınızı iletmenin en etkili yöntemlerinden birisidir. Bu anlamda Digital Signage’ı getirisi yüksek bir yatırım olarak konumlandırmamız yanlış olmaz.

Kimse bu yatırımın başarısız olmasını istemez. Fakat başarısızlığa karşı her zaman dikkatli olmamız gerekir. Digital Signage yatırımınız başarısız olacağına dair birçok belirti verebilir. Bu belirtilere karşı açık olmak gerekir.

Bu yazımızda Digital Signage uygulamalarının başarısız olmasına neden olan en büyük hatalardan birisine değineceğiz. Yani içeriğinizin güncelliğini koruma problemine.

Eski İçerik ve Digital Signage

Kampanya ve duyurularında Digital Signage teknolojisinden yararlanan firmaların en sık yaptığı önemli hatalardan birisidir.

Kampanyalarınızı yayınladığınız ilk zamanlarda yakından takip ettiğiniz ve müşterilerinizin dikkatini çekmeyi başaran Digital Signage uygulamalarınız zamanla beklentinizi karşılayamayabilir.

Bunun temel sebebi duyarsızlaşma olarak düşünülebilir. Her gün aynı dizinin aynı bölümünü seyrettiğinizi düşünün artık sadece bakarsınız odaklanmazsınız değil mi? İşte bu durumunda bundan bir farkı yok.

Müşterilerinizin ihtiyaçları ve beklentileri zaman içerisinde değişir ve siz de bu ihtiyaçlara cevap verebilmek için kendinizi güncel tutmalısınız.

İndirim sezonu sonrasında mağazada hala, eski posterleri, bilgilendirmeleri görüyorsunuzdur. Ama Digital Signage sistemine sahipseniz, böyle bir durum asla yaşanmamalı.

Digital Signage’ın sağladığı en temel faydalardan biri, şirketinize düzenli olarak içeriği yenileyebilme kabiliyeti vermesidir.

Haftalık olarak değişen kampanyalarınızın olduğunu düşünün.

Haftalık…

Korkutucu geliyor biliyoruz fakat güvenilir bir alt yapı ve iyi çalışan bir yazılımla bu hedefe ulaşmak gayet mümkün. Ayrıca etkisi de bir o kadar büyük.

Peki Ne Yapmalı?

Şu sorulara cevap vererek işe başlayabilirsiniz:

Müşterileriniz neye ihtiyaç duyuyorlar?
Gerçekten ne istiyorlar?
Hangi indirimlere  veya hangi kampanyalara ilgi duyuyorlar?
Rakipleriniz hakkında ne kadar fikir sahibisiniz?
Dikkat çekecek işler yapıyorlar mı?

Yukarıda saydığımız soruların cevaplarını net bir şekilde verdikten sonra ihtiyacınıza en uygun Digital Signage çözümünü aramaya başlayın.

Son olarak, yeni ve hedef kitle ile direk ilgisi olan videolar, görüntüler kullanmaya başlayın. Müşterilerinizin hareket ve davranışlarını takip edin. Onlar sizin ana odak noktanız olmalı.