Digital Signage Stratejiniz Müşterinizin Dikkatini Çekebiliyor mu?

Digital Signage Stratejiniz Müşterinizin Dikkatini Çekebiliyor mu?

Digital Signage yatırımınızı yaptınız ve ekranlarınız hazır. Bu ekranlarda Videolar, Resimler oynatabiliyor dilediğiniz veri kaynağından bilgileri müşterilerinize gösterebiliyorsunuz. Artık dünyaya açılan teknolojik pencerelere sahipsiniz.

Peki, bu pencereler potansiyel müşterilerinizin dikkatini yeterince çekebiliyor mu?

Yatırımınızın doğru değerlenebilmesi için ekranlarda yer alan içeriğin müşterinizi sıkmaması son derece önem taşıyor. Aynı şeyleri defalarca gösteriyorsanız ciddi sıkıntılarınız var demektir.

Daha Fazla Müşterinin Dikkatini Çekmek için Ne Yapmalı?

Müşterinizin dikkatini çekme konusunda içeriğin öneminden çokça bahsettik. Digital Signage stratejinizin en önemli parçası ise ekranlarda yer alan içeriğiniz.

İçeriğiniz var buna eminsiniz. Bir daha düşünün. İçeriğinizin doğru şekilde oluşturulması başarınız için çok kritik.

  • Müşterilerinizin dikkatini üzerinize çekmek için:
  • Aşırı uzun metinlerden kaçının
  • Gereğinden fazla fotoğraf kullanmayın
  • Hedef kitlenize uygun müzikler seçin
  • Mesajınızı doğru şekilde vurgulayın
  • Animasyonlarınızı gereğince kullanın
  • Renklendirmelerinizi doğru yapın

Unutmayın basit, derli toplu bir ekran çok daha etkili olabilir.

Mesajınız pozitif olsun. Negatif görüntü veya metinlerle müşterinizin içini karartmayın. Negatif içerik bazen gerekli olsa bile satış uzmanlarının büyük bir bölümü, müşterilerin pozitif içeriği tercih ettiklerini söylüyorlar.

İçeriğiniz ile Müşterinizi Bunaltmayın

Gereksiz mesajlar, uygun olmayan içeriklerle müşterinizi sıkmayın. Kullanılan görsel öğelere ve metinlere dikkat edin.

Müşterilerinizin sıkılmasına odaklarının kaymasına izin vermeyin