Digital Signage Satış ve Pazarlama Ekipleri Arasında Nasıl Sinerji Oluşturabilir?

Satış ve pazarlama dünyasında teknolojinin çok büyük ve önemli bir yeri olduğundan defalarca bahsettik. Birçok işletme, teknolojinin sunduğu eşsiz değerin ve fırsatların farkına varmış durumdadır. Buna rağmen teknoloji, bir işletmenin tüm sorunlarını tek başına çözebilecek kadar yeterli değildir.

Örneğin, çoğu satış ve pazarlama ekibi birbirinden bağımsız olarak kendi yollarında çalışırlar. İki ayrı ekibin bir arada ortaklaşa çalışabileceği ektili bir yol biliyor musunuz? Muhtemelen hayır…

Satış ve pazarlama ekiplerinize yakından bakın. Birlikte çalışıyorlar mı? Birlikte geliştirme yapabilirler mi? İşte, teknolojinin günü kurtaracağı yer tam olarak burasıdır. Satış ve pazarlama ekiplerinizi digital signage teknolojisi ile buluşturmak, iki ekip arasında sinerji oluşturmanın yanı sıra her iki ekibin de motivasyonlarına olumlu yönde etki ederek satış oranlarını artırmaya yardımcı olur.

Evet, satış ve pazarlama birbirinden farklı disiplinlerdir. Ancak, birbirlerini tamamlarlar ve aralarında bulunan teknoloji ile işletmeler, sonuç olarak genel büyümeyi artıracak, iyi organize edilmiş, düzenli bir süreci garanti ederler.

Teknolojinin işletmenize sağlayacağı faydaları zaten bildiğinizi varsayalım. Ayrıca, bu teknolojinin, satış ve pazarlama ekiplerinin satış olasılıklarını, gerçekleşen satışlarını ve genel performansını izlemek için veri ve diğer dijital ölçütleri analiz edebileceğini biliyorsunuzdur.

Bununla birlikte, çoğu işletme bu konunun bir meydan okuma olduğunu kabul eder. Dijital ölçütler size tam olarak neyi anlatıyor? Dijital ölçütleri digital signage teknolojisi ile analiz ederek pazarlama ve satış ekiplerinin büyük resme odaklanmalarını ve aşağıdaki sorulara cevap vermelerini sağlayabilirsiniz:

  • Hangi medya ortamı kullanıldı?
  • Hangi harekete geçirici çağrı mesajı daha fazla yönlendirme yaptı ve hangi hizmet için kullanıldı?
  • Reklam hangi kampanyaya ait?

Günümüzde teknolojinin iş dünyasında ve toplumumuzda oynadığı hayati rolü biliyoruz. Dijital güdümlü çağımız her zamankinden daha güçlü ve yüksek tempolu olarak yaşanmaya devam ediyor. İşletmeler, rakiplerinin önüne geçmek ve müşterilerinin akıllarında her zaman taze kalabilmek için satış ve pazarlama ekipleri birlikte çalışmalı, birbirleriyle ve teknoloji ile sinerji yaratmalıdır.